رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

افتتاح پروژه آبرسانی در رامسر

 

افتتاح پروژه آبرسانی در رامسر

همزمان با هفته دولت/
هشت طرح آبرسانی در مازندران بهره برداری می شود
ساری - خبرگزاری مهر: مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: هشت طرح آبرسانی با اعتباری بالغ بر 26 میلیارد ریال هفته دولت امسال در استان بهره برداری می شود.

محمد تقی حسین زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت هشت طرح آبرسانی با اعتباری بالغ بر 26میلیارد و 400 مییون ریال در شهرهای محمودآباد،عباس آباد، سورک، بابل، بابلسر،فریدونکنار، سوادکوه و رامسر به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه پروژه های آبرسانی شهرهای بابل، بابلسر و فریدونکنار شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه با آبدهی 25 لیتر در ثانیه و احداث خط انتقال به طول 300 متر است افزود: شرکت آبفای مازندران برای اجرای این طرح سه هزار میلیون ریال هزینه صرف کرده است.

حسین زاده، هدف از اجرای این پروژه ها را مقابله با کمبود آب در فصل تابستان عنوان کرد و گفت: علاوه بر حفر و تجهیز یک حلقه چاه، بهسازی و مهندسی مجدد پنج حلقه چاه صورت گرفته که 125 لیتر در ثانیه به حجم آب افزوده می شود و شش هزار و 900 خانوار این شهرها از آب شرب بهداشتی بهره مند می شوند.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران از احداث خط انتقال به طول پنج هزار و 200 متر و افزایش تأمین آب چشمه دراسله به میزان 100 لیتر در ثانیه برای شهرهای سوادکوه خبر داد و تصریح کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر هفت هزار میلیون ریال به بهره برداری رسید.

حسین زاده، پروژه آبرسانی به محمودآباد را شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه با آبدهی 50 لیتر در ثانیه و احداث خط انتقال به طول 800 متر عنوان کرد و افزود: این پروژه در هفته دولت با اعتباری بالغ بر دو هزار و 600 میلیون ریال افتتاح و سه هزار خانوار از ساکنان این شهر از نعمت آب شرب بهداشتی بهره مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه اجرای خط انتقال آب به طول 900 متزو اجرای شبکه داخلی آبرسانی به طول هزار و 500 متر در شهرک فرزاد شهر فریدونکناردر هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید افزود: این پروژه با اعتباری بالغ برهزار و 200 میلیون ریال و برای 250 خانوار اجراء شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با بیان اینکه آبرسانی به شهر رامسر با اعتباری بالغ بر سه هزار و 500 میلیون ریال از دیگر پروژه هایی است که در هفته دولت به بهره برداری می رسد افزود: این پروژه شامل احداث سه دهانه پل با سازه خر پای، لوله ای به دهانه مجموع 130 متر و احداث و بازسازی خط انتقال به طول 650 متر بوده که 9 هزار و 850 خانوار شهر رامسر از نعمت آب آشامیدنی بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه با احداث تصفیه خانه و چهار عدد فیلتر شنی، 50 لیتر در ثانیه به حجم آب شهر کتالم و سادات شهر افزوده می شود، گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر هزار و 400 میلیون ریال به بهره برداری می رسد و 300 خانوار از نعمت آب آشامیدنی بهره مند می شوند.

حسین زاده از حفر و تجهیز یک حلقه چاه با آبدهی 15 لیتر در ثانیه و خط انتقال به طول 700 متر در سورک با اعتباری بالغ بر دو هزار و 800 میلیون ریال خبر داد و افزود: احداث یک حلقه چاه با آبدهی 35 لیتر در ثانیه و اجرای خط انتقال به طول 800 متر با اعتباری بالغ بر دو هزار و 400 میلیون ریال هفته دولت امسال در شهر عباس آباد افتتاح می شود.

حسین زاده، هفته دولت را فرصتی مناسب برای بیان خدمت ارزشمند دولت به مردم عنوان کرد و افزود: اطلاع رسانی و بیان خدمات ایجاد شده برای مردم از مهمترین برنامه های دولت و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جهاد اقتصادی برای مقابله با دشمنان نظام است.

وی گفت: در هفته دولت امسال با صرف اعتباری بالغ بر 26 میلیارد و 400 مییون ریال، 32 هزار خانوار از جمعیت استان مازندران از نعمت آب شرب بهره مند می شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد