رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

چرا استانداری در صدور حکم شهردار رامسر تعلل می‌کند؟

 

چرا استانداری در صدور حکم شهردار رامسر تعلل می‌کند؟
نائب رئیس شورای شهر رامسر:
استانداری در صدور حکم شهردار رامسر تعلل می‌کند

خبرگزاری فارس: نائب رئیس شورای شهر رامسر از تعلل استانداری درباره صدور حکم شهردار معرفی شده شورا انتقاد کرد.

 

اسماعیل گوهررستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر اظهار داشت: حدود سه ماه است که از سوی شورای اسلامی شهر رامسر، شهردار منتخب به استانداری معرفی شده، ولی تاکنون هیچ پاسخ کتبی مبنی بر تعیین تکلیف در این باره از سوی استانداری به شورا ابلاغ نشده است.
وی ابراز داشت: این در حالی است که بر اساس قانون استانداری موظف است ظرف مدت 10 روز حکم شهردار منتخب شورای شهر را صادر و یا کتبی دلایل و مستندات عدم احراز شرایط تصدی شهرداری توسط شهردار منتخب را به شورای شهر ارائه دهد.
نائب رئیس شورای شهر رامسر در ادامه با اشاره به سوابق فرد معرفی شده به استانداری به عنوان شهردار گفت: رحمان انصاری شهردار سابق رامسر بوده و هم‌اکنون دانشجوی دکتری برنامه‌ریزی شهری و مشاور فعلی استاندار گیلان است که سابقه ۱۸ساله مدیریت بر شهرداری کلان شهرهایی چون قم، قزوین، رشت و شهرهای آمل، انزلی و رامسر  را در پرونده کاری خود دارد.
گوهررستمی ادامه داد: از آنجایی که این شهرستان در دور اول سفر ریاست جمهور به عنوان شهرستان نمونه گردشگری، طبیعت‌گردی و الکترونیک مصوب شده باید نگاه ویژه‌ای بدان داشته باشیم و تمام تلاش خود را در راستای فراهم آوردن زیرساخت‌ها به کار بندیم.
وی با اشاره به نقش بسیار مهم شهردار و مدیریت شهری در این بخش خاطرنشان کرد:  شهردار در هر شهر مسئولیتی محوری و بنیادی در  زمینه فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم شهری دارد که تاخیر استانداری در صدور حکم و یا اعلام نظر خود بسیاری از فرصت‌های مناسب کاری در امور مختلف عمرانی، خدماتی و... را از بین خواهد برد.
گوهررستمی در پایان با اعلام اینکه عدم تسریع استانداری در رفع بلاتکلیفی درباره شهردار رامسر موانع مهم و جدی را در راه اجرای پروژه‌های مهم عمرانی با اعتبارات استانی و ملی در پی خواهد داشت از استاندار مازندران درخواست کرد که با توجه به اشراف کامل ایشان به شهرستان  رامسر و استعدادها و مشکلات فراوان آن هر چه سریع‌تر دستور لازم را درباره شهردار منتخب شورا صادر کند.
انتهای پیام/ن20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد