رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

اجرای خط‌کشی محورهای روستایی رامسر

 

اجرای خط‌ کشی محورهای روستایی رامسر
معاون راه و ترابری مازندران خبر داد:
اجرای خط‌کشی محورهای روستایی رامسر

خبرگزاری فارس: معاون راه روستایی اداره کل راه وترابری استان مازندران از اجرای عملیات خط کشی به طول 40 کیلومتر در سطح محورهای روستایی شهرستان رامسر از ابتدای سال جاری تا به امروز خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان مازندران، لطف الله عباسی اظهار داشت: خط کشی جاده‌ها از جمله مهم‌ترین نوع علائم راهنمایی و رانندگی بوده و میتواند نقش مهمی در هدایت خودروها در سطح جاده ایجاد کند.
وی خاطرنشان کرد: از این رو این اداره کل در راستای تامین ایمنی محورهای روستایی استان، اقدامات درخور توجهی در بحث خط کشی محورها در دستور کار خود داشته که از جمله میتوان به 40 کیلومتر خط کشی سرد در سطح محورهای روستایی شهرستان رامسر از ابتدای سال جاری تا به امروز اشاره کرد.
معاون راه روستایی اداره کل راه وترابری استان مازندران در ادامه به محورهای روستایی که خط کشی در آنها صورت گرفته اشاره و عنوان کرد: محورهای ارتباطی سفید تمشک، لپا سرک، دریا پشته، دیسر، پتک، طالش محله، آسیاب، سیاسان، میانلات و... از جمله محورهایی بودند که از ابتدای سال جاری تا به امروز خط کشی در آنها صورت پذیرفت.
معاون راه روستایی اداره کل راه وترابری استان مازندران اذعان داشت: خط کشی از نوع علائم افقی راه‌ها محسوب شده و به عنوان مکمل علائم عمودی در سطح محورها به شمار میرود.
انتهای پیام/ن30

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد