رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

فراخوان تأسیس انجمن صنفی رسانه های مجازی مستقل مازندران

 

فراخوان تأسیس انجمن صنفی رسانه های مجازی مستقل مازندران

اطلاعیه مهم شماره یک:
فراخوان تأسیس انجمن صنفی رسانه های مجازی مستقل مازندران
"که مازندران شهر ما یاد باد          همیشه بروبومش آباد باد"
نظر به لزوم مساعدت تخصصی و اتخاذ مواضع هماهنگ و یکپارچه رسانه های مجازی مستقل مازندران در خصوص موضوعات محوری و نیز اخبار و تحلیلهای تاثیرگذار اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در فرآیند تحقق اهداف آرمانی در مسیر توسعه و پیشرفت همه جانبه یکایک شهرها و روستاهای مازندران و نیز ایجاد استحکام منطقی و حرفه ای رسانه ها، ما مدیران رسانه های مجازی استان برآنیم تا با تاسیس انجمن رسانه های مجازی مستقل مازندران، مقدمات و تمهیدات استقرار رسانه های مجازی را در مرزهای اعتدال و استقلال فراهم آورده و با استمرار اقتدار تشکل یافته، از احتمال انفعال انفرادی یکایک اعضاء پرهیز داشته و در راستای ایفای رسالت اطلاع رسانی و وظایف رسانه ای که نهایتاً منجر به تنویر افکار عمومی و اذهان خواص می گردد، اصرار و پافشاری بعمل آوریم.
بدیهی است که ماحصل چنین انسجامی، پیگیری مطالبات بحق مردمی، ترغیب مدیران استانی به پاسخگوئی و گسترش خدمات اثربخش به آحاد مردم خواهد بود که طبعاً به شکل مجزا، ممکن جلوه نخواهد نمود.
مجمع رسانه های مجازی مستقل مازندران با هدف پیگیری مطالبات بحق مردم استان در خصوص پروژه ها و طرحهای توسعه ای، اقدامات انجام گرفته درخصوص اشتغالزایی، پروژه های عمرانی، دغدغه های فرهنگی، ساماندهی سواحل، احیای کارخانه نساجی و مصوبات سفرهای سه گانه دولت را بصورت ویژه در دستور کار خود قرار خواهد داد.
چند نکته:
*تمامی رسانه های مجازی(خبرگزاری/سایت/وبلاگ) می توانند تا تاریخ 20 مرداد با درج این اطلاعیه همراه با تصویر آن در رسانه خود، آمادگی خود را برای حضور در این مجمع اعلام کنند.
* عضویت در این انجمن فاقد هرگونه محدودیت و یا گزینش های متداول بوده و تنها شرط آن مدیریت حداقل یکی سایت یا وبلاگ و قبول و اطاعت از قانون و آئین نامه های تصویبی در مجمع عمومی و هیئت مدیره می باشد.
* این انجمن، مطالبات صنفی اعضاء را نیز بجدّ پیگیری خواهد کرد.
*این انجمن صدای مردم مازندران خواهد بود و مطالبات بحق مردم استان را با هیچ مدیر، نماینده و کاندیدای انتخاباتی معامله نخواهد کرد.
*در اطلاعیه بعدی ، زمان نشست اعضای این مجمع رسانه ای اعلام خواهد شد.
*اساسنامه این مجمع رسانه ای با حضور تمامی اعضاء در نشست آتی تهیه و تدوین خواهد شد.
انجمن صنفی رسانه های مجازی مستقل مازندران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد