رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

برخورد با تبلیغات انتخاباتی زودهنگام در رامسر

 

برخورد با تبلیغات انتخاباتی زودهنگام در رامسر
امام جمعه رامسر مطرح کرد:
برخورد با تبلیغات انتخاباتی زودهنگام

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامسر خواستار برخورد با تبلیغات زودهنگام نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حجت الاسلام عبدالرحمن باقرزاده در خطبه‌های این هفته نمازجمعه رامسر از تبلیغات زودرس نامزدهای انتخابات مجلس خبر داد و بیان داشت: دیده می‌شود که نامزدهای انتخابات مجلس تبلیغات رسمی خود را آغاز کرده‌اند و اخباری از سوء استفاده‌های بعضی از نامزدها که واسطه به کانون قدررت هم هستند به دست می‌رسد‌.
وی ابراز داشت: با تبلیغات برخی از نامزدهای منطقه در سایه اهمال، کوتاهی و یا حمایت برخی از جریان‌های واسطه به قدرت مواجه هستیم که لازم می‌دانم هشدار دهم و شورای نگهبان و سایر مسئولان باید با این امر برخورد کنند.
امام جمعه رامسر ادامه داد: نباید اجازه داد که از تریبون‌های رسمی سوء استفاده شود.
باقر‌زاده در خطبه‌های نخستین نماز جمعه ماه مبارک رمضان در سال جاری با دعوت نمازگزاران به تقوا گفت: شیطان استاد فریب دادن و منحرف کردن افراد است و در این زمینه تخصص کاملی دارد‌.
وی ادامه داد: ما مسلمانان همیشه به دنبال فرصت‌هایی هستیم که از آن استفاده کرده و به حج برویم یا اینکه به کسی کمک کنیم و قبل از ماه رمضان منتظر آن بودیم که در این ماه گناهان، دوری از قرآن و هزاران مسائل دیگر را جبران کنیم، ولی وقتی به فرصت‌هایی که می‌خواستیم رسیدیم مطمئن باشید، شیطان هم بیکار ننشسته است و انسان را به تسیف وا می‌دارد.
این مسئول تسویف را سوف سوف کردن یعنی امروز و فردا کردن معنا کرد و گفت: شیطان تلاش می‌کند با امروز و فردا کردن این فرصت‌های گران‌بها را از شما بگیرد.
امام جمعه رامسر ابراز داشت: ماه رمضان یک فرصت طلایی است تا انسان عادت کند کار امروز را به فردا موکول نکند باید در ماه رمضان اراده‌هایمان را تقویت کنیم اسیر نیرنگ شیطان نشوید و این فرصت طلایی را دریابید.
وی اضافه کرد: روزه واقعی در حقیقت دوری از گناه است ما باید بیاموزیم که روزه علاوه بر غذا نخوردن، گناه نکردن هم هست‌.
باقرزاده در ادامه با اشاره به فضیلت‌های ماه مبارک رمضان تصریح کرد: با آغاز ماه رمضان فضایی از مهر و صفا بر امت اسلامی حاکم می‌شود که باید از این فضای مثبت برای تحکیم وحدت و گسترده شدن مهر و محبت بیشتر در جامعه استفاده کنیم‌.
این مسئول به استناد سخنان مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری نیز بسیار به این فضای همدلی تاکید داشته‌اند.
امام جمعه رامسر خطاب به کسبه و بازاریان بیان داشت: شما هم می‌توانید در این فضای همدلی سهم بزرگی داشته باشید شما باید در این ماه مبارک از این فرصت برای انصاف بیشتر استفاده کنید، پنج تا درصد از سود معمول خود بکاهید و بر صفا و صمیمیت جامعه بیفزائید و در این ماه مبارک تمرین کنید تا با مردم بیشتر انصاف داشته باشید.
وی در ادامه با اشاره به جو بیدار جامعه خاطرنشان کرد: دنیای اسلام را در یک بیداری خاص می‌بینیم که این خود یک افتخار بزرگ است، اینکه دیکتاتور چندین و چند ساله مصر در بند آهنی قرار می‌گیرد از برکات بزرگ است.
باقرزاده تصریح کرد: این آغاز راه است که قطعاً ملت مسلمان مصر در یک مسیر پر فراز و نشیب ولی درخشان قرار گرفته‌اند البته باید مراقب ترفندهای دشمن باشند، تلاش‌های زیادی صورت می‌گیرد تا این نور خاموش شود و حتی برای این کار مزدوران زیادی استخدام شده‌اند.
این مسئول با اشاره به مناسبت‌های پیشرو گفت: سالروز صدور فرمان مشروطیت را داریم وقتی عمای بیدار و آینده‌گری همچون آیت‌الله شیخ ‌فضل‌الله ‌نوری کنار زده می‌شوند آنهایی که وابسته به گروه‌های منحرف آن انقلاب عظیم بوده‌اند وارد کار شده و سود جویان به حاکمیت می‌رسند جا دارد یاد و خاطره شیخ فضل‌الله نوری را گرامی بداریم.
وی همچنین به سالگرد بمباران هیروشیما و ناکازاکی اشاره کرد و آن را لکه ننگی بر دامن آمریکا عنوان کرد و متذکر شد: آمریکا دولتی زورگو که در صدد است به بهانه‌های مختلف دولت‌ها را زیر سلطه خود بگیرد.
باقرزاده عنوان کرد: با آنکه بیش از 60 سال از این ماجرا می‌گذرد، ولی هنوز این لکه ننگ از دامنش پاک نشده است کسی که خود با استفاده از سلاح اتمی میلیون‌ها نفر را کشته است امروز داعیه دار مبارزه با سلاح اتمی است که به بهانه مبارزه با سلاح اتمی جلوی پیشرفت کشورها را می‌گیرد.
وی با اشاره به رسوایی بدهکاری بالای آمریکا گفت: امروزه شاهد رسوایی بالایی از ناحیه بدهکاری‌های فزاینده‌اش هستیم که به عنوان بدهکارترین کشور دنیا است.
امام جمعه رامسر اضافه کرد: چندی قبل اعلام شده است که از سال 2008 تاکنون 70 درصد تولید ناخالص ملی کشور آمریکا باید بابت بدهی ها هزینه شود به طوری که متوسط حدود 170 سال درآمد کشوری نفتی همانند ایران با بدهی آمریکا برابری می‌کند.
باقر‌زاده یادآور شد: در جنگ‌های اخیری که آمریکا به راه انداخت حدود 4 هزار میلیارد دلار به بدهی آمریکا اضافه شد که این نتیجه پایمال کردن حقوق دولت‌ها است.
این مسئول اذعان داشت: 17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی را در پیش داریم که در افغانستان به دست طالبان متحجر به شهادت رسیدند که این روز به روز خبرنگار نامگذاری شد که جا دارد از تمام خبرنگاران مکتوب، تصویری و اینترنتی به جهت اطلاع‌رسانی تقدیر کنیم.
انتهای پیام/ن10

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد