رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

از اجرای طرح بزرگ کنارگذر ساحلی رامسر چه خبر؟

 

از اجرای طرح بزرگ کنارگذر ساحلی رامسر چه خبر؟

معاون استاندار مازندران خبر داد:
اجرای کنارگذر ساحلی با حضور بخش خصوصی

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: متولی اجرای کنارگذر ساحلی سازمان بنادر و دریانوردی بوده که در صورت جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی اجرایی می‌شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، سید عیسی هاشمی شامگاه پنجشنبه در مراسم معارفه شهردار جدید کتالم و ساداتشهر از اعتبارات 190 میلیارد تومانی مازندران در بخش عمرانی در سال جاری خبر داد و بیان داشت: اعتبارات عمرانی استان مازندران نسبت به سال قبل از رشد قابل ملاحظه‌ای برخوردار بوده است.
وی اظهار داشت: در سال گذشته با همت بالای دستگاه‌های اجرایی توانسته‌ایم تمامی اعتبارات پروژه‌های عمرانی استان را جذب کرده که توصیه ما به همکاران دستگاه‌های اجرایی این است که از هم اکنون برای جذب اعتبارات عمرانی همانند سال گذشته تلاش مضاعف داشته باشند.
معاون عمرانی استاندار مازندران بیان کرد: در سال 90 با توجه به وجود پروژه‌های عمرانی بسیار خوب در سطح استان و توانمندی دستگاه‌های اجرایی حتی اگر این مبلغ از اعتبار به 5 برابر افزایش یابد قول می‌دهیم که آن را با کیفیتی مناسب جذب کنیم.
وی همچنین گفت: در مجموع 22 هزار و 500 میلیارد تومان در سه دوره از مصوبات سفر ریاست جمهور به استان مازندران مصوبه داشته‌ایم که در دور اول سفر 40 درصد آن مربوط به وزارت راه و شهرسازی بوده است.
هاشمی حیدری افزود: با اجرایی شدن پروژه‌های مصوبات سه دوره سفر هیئت دولت استان مازندران از منظر توسعه، 30 سال جلوتر خواهد رفت.
معاون عمرانی استاندار مازندران در ادامه بیان کرد: هم اکنون حدود 95.5 درصد از مصوبات سفر دور اول ریاست جمهور اجرایی شده و یا در حال اجراست، مصوبات دور دوم سفر نیز 25 درصد و همچنین در دور سوم به 12 درصد می‌رسد که رقم مناسبی نیست که امید است با اجرایی شدن تعهدات دولت این درصد افزایش یابد.
وی همچنین درباره پروژه‌های کنارگذر ساحلی، توسعه باند فرودگاه رامسر و احداث پروژه جاده طبقاتی اذعان داشت: این پروژه‌ها بسیار سنگین بوده و بار اجرایی بزرگی را دارا هستند.
هاشمی حیدری تصریح کرد: هیچ کار عمرانی نیست که اجرایی نشود به شرط آنکه سه عنصر طراحی مناسب، قابلیت اجرا بر روی زمین و در سومین مرحله منابع اعتباری محکمی را در خود داشته باشد که البته با اجرایی شدن این پروژه‌ها استان مازندران بسیار پیشرفت کرده و چهره معماری آن دگرگون میشود.
معاون عمرانی استاندار مازندران در پایان درباره کنارگذر ساحلی خاطرنشان کرد: اصل طرح پروژه یاد شده پذیرفته شده است و متولی اجرای آن سازمان بنادر و دریانوردی بوده که در صورت جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی اجرایی می‌شود.
انتهای پیام/غ20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد