رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

آغاز بکار شهردار کتالم و سادات‌شهر رامسر

 

آغاز بکار شهردار کتالم و سادات‌شهر رامسر
شهردار کتالم و سادات‌شهر مازندران معارفه شد

خبرگزاری فارس: شهردار کتالم و سادات‌شهر مازندران معارفه شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، آئین معارفه شهردار کتالم و سادات‌شهر شامگاه پنجشنبه با حضور مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری مازندران، نماینده مجلس، فرماندار و شهرداران همجوار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
نماینده مردم تنکابن و رامسر در خانه ملت با اشاره به نامگذاری شهرداری گفت: این اسم به معنای ایستایی و از حرکت ایستادن است و فقط به داشتن شهر بسنده می‌کند که برای این کار سرپرست کافی بوده و نیازی به داشتن مدیر نیست.
ابوالفتح نیکنام اضافه کرد: مدیران ما باید به جای شهرداری و استانداری، شهرپروری و استان‌پروری را جایگزین کنند زیرا مردم به نوآوری و خلق آثار جدید عشق ورزیده و از آن استقبال می‌کنند.
وی گفت: فقط به جمع کردن زباله‌ها، رنگ آمیزی کردن جدول‌ها و کارهای کلیشه‌ای اکتفا نکنید بلکه شهرپرور باشید.
فرماندار رامسر نیز با اشاره به در پیش بودن روز خبرنگار با تقدیر از زحمات این قشر افزود: خبرنگاران به عنوان حلقه واسط بین مردم و دستگاه‌های اجرای بوده و امیدوارم تا بیش از پیش برای تعالی شهرستان بکوشند.
محمدصالح رضاخانی در ادامه با اشاره به مصوب شدن شهرستان رامسر به عنوان شهرستان گردشگری و الکترونیک در دور اول سفر ریاست جمهور عنوان کرد: این لقب جایگاه خاص و ویژه خود را می‌طلبد و البته کتالم و ساداتشهر نیز با توجه به قدمت 50 ساله و موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب قوی می‌تواند نقش به سزایی را در توسعه الکترونک و گردشگری داشته باشد.
در ادامه این مراسم رئیس شورای شهر کتالم و ساداتشهر به قدمت 50 ساله این شهرداری اشاره کرد و متذکر شد: با وجود این قدمت طولانی و وجود این همه مواهب الهی مردم شهرهای کتالم و ساداتشهر از داشتن کمترین خدمات عمومی شهری از قبیل پارک تفریحی و رفاهی محروم هستند.
بهمن معیری در پایان از معاون عمرانی استاندار مازندران خواست تا در این باره پیگیری‌های لازم را انجام دهند.
در پایان این مراسم مظاهر باقر سلیمی به عنوان شهردار جدید کتالم و ساداتشهر معرفی شد.
انتهای پیام/ن20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد