رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

برگزاری نخستین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در رامسر

برگزاری نخستین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در رامسر

فرماندار رامسر:
دفاع مقدس اوج افتخار ملت ایران است

خبرگزاری فارس: فرماندار رامسر دفاع مقدس را اوج افتخار ملت ایران عنوان کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، نخستین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه رامسر و اعضای ستاد برگزار شد.
در این جلسه، فرماندار رامسر با تبریک ماه مبارک رمضان و گرامیداشت سیویکمین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس مهم‌ترین الگو برای مقابله با هجمه همه‌جانبه دشمنان غرب و شرق است.
محمدصالح رضاخانی اظهار داشت: دفاع مقدس از مهم‌ترین افتخارات مردم ایران است تا جایی که اوج افتخار مردم ما همین دفاع مقدس است.
رضاخانی با بیان اینکه باید قدر نعمت دفاع مقدس همواره ارج گذاشته شود، ادامه داد: دفاع مقدس بزرگ‌ترین فراز تاریخ انقلاب اسلامی بود که دنیا را در مقابل عظمت مردم و نظام اسلامی شگفت‌زده کرد.
وی تصریح کرد: بسیاری از رزمندگان ما در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حماسه‌های بزرگی آفریدند که در حافظه تاریخ ثبت و ضبط میشود و ما باید تلاش کنیم این دلاوری‌ها و این ارزش‌های ثبت شده را حفظ و به نسل‌های آینده انتقال دهیم.
رضاخانی گفت: علاوه بر اینکه باید در راستای گرامیداشت دفاع مقدس در تمام زمان‌ها برنامه داشته باشیم در این هفته باید ویژه‌تر کار کرده و در کنار تدوین برنامه‌های خوب در راستای اجرای هر چه بهتر آن نیز بکوشیم.
در ادامه این مراسم، نماینده ولی فقیه در سپاه رامسر نیز طی سخنانی گفت: دفاع مقدس از ارزش‌های مهم انقلاب اسلامی است که در این بحث باید سنگ تمام گذاشت.
حجت‌الاسلام غلامحسن تسخیری افزود: دفاع مقدس نعمت بزرگی برای ماست زیرا ما در جنگ بر روی پای خود ایستاده و مقاومت کردیم.
تسخیری خاطرنشان کرد: امروز بیگانگان به هر وسیله‌ای سعی در تخریب نظام از درون دارند و اخیرا نیز به کارهای گذشته خود کارهایی که در زمان انقلاب دست می‌زدند روی آورده‌اند که جریان انحرافی، تخریب و ترور از جمله مهم‌ترین آنها است.
فرمانده سپاه ناحیه رامسر نیز با بیان رشادت‌ها و دلیری‌های رزمندگان ما در 8 سال دفاع مقدس گفت: ارزش‌ها، رشادت‌ها و اخلاق رزمندگان رامسر در دوران 8 سال دفاع مقدس نه تنها زبانزد تمام رامسری‌ها بوده بلکه زبانزد کل گردان‌ها بوده است و این افتخار بزرگی است که باید آن را حفظ و به نسل‌های آینده انتقال دهیم.
صادق حمیدی در ادامه برخی از برنامه‌های سپاه پاسداران در هفته دفاع مقدس را تشریح کرد و بیان داشت: از مهم‌ترین برنامه‌های ما بزرگداشت حماسه بی‌بدیل و نقش بی‌نظیر امام راحل، بیان شرح حال‌نویسی سیاسی پس از انقلاب و در آستانه جنگ، معرفی اسوه‌ها و الگوهای دفاع مقدس، ایجاد فضای معنوی و ارزشی در جامعه با الگوبرداری از فضای جبهه و ... است.
حمیدی در ادامه افزود: همچنین ما در این هفته با همکاری تمام ادارات از خانواده 266 شهید شهرستان دیدار خواهیم داشت.
وی در پایان اذعان داشت: ما باید عدالت‌محوری را در جامعه رواج داده و همچنین ولایت‌پذیری و دشمن‌ستیزی را بیش از گذشته پررنگ کرده و باید نشان دهیم که همان مردان دفاع مقدسیم.
انتهای پیام/ص20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد