رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

فرماندار رامسر:رامسر استعداد میزبانی مسابقات جهانی را دارد

 

فرماندار رامسر:
رامسر استعداد میزبانی مسابقات جهانی را دارد
فرماندار رامسر:
رامسر استعداد میزبانی مسابقات جهانی را دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار رامسر با اشاره به اینکه ظرفیت‌های رامسر قابل مقایسه با کشورهای خارجی نیست، گفت: رامسر استعداد میزبانی مسابقات ورزشی جهانی را دارد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، محمدصالح زضا خانی ظهر امروز در نخستین جلسه شورای ورزش در شهرستان رامسر افزود: ورزش یک موضوع مهم اساسی در جامعه امروز ماست که میتواند ما را در مسائل اجتماعی و کم کردم آسیب‌ها کمک کند.
وی با اشاره به اینکه ورزش خاستگاه نونهالان، نوجوانان، جوانان و حتی سالمندان و کهنسالان است، اظهار داشت: هر چه در این بخش کارکردها و عملکرد بیشتری داشته باشیم زمینه کار وجود دارد و باید در ورزش به صورت همه‌جانبه ورود پیدا کنیم.
فرماندار رامسر هدف از برگزاری این شورا را شناسایی نقاط ضعف و قوت، ساماندهی ورزش و هزینه‌های آن و ... دانست و ادامه داد: هیئت‌های ورزشی نقش قابل توجهی در رشد و یا رکود رشته‌های ورزشی دارند باید تلاش شود تا با شناسایی نقاط ضعف و رفع آنها، نقاط قوت را در تمامی هیئت‌ها و به طورکل در امر ورزش تقویت کرده تا بتوانیم به اهداف والای ورزش در جامعه دست یابیم.
وی در ادامه اذعان داشت: شناسایی ظرفیت‌های موجود در شهرستان برای برگزاری مسابقات ورزشی در سطح استانی، کشوری و حتی بین‌المللی از موضوع‌های مهمی است که باید در شورای ورزش بررسی و پیگیری شود.
فرماندار رامسر تصریح کرد: رامسر به دلیل نزدیکی به پایتخت و همچنین داشتن طبیعتی بکر و زیباییهای وصف ناشدنی میتواند خاستگاه قابل توجهی حتی برای برگزاری کمپ‌های آموزشی ورزشکاران باشد چرا که هم زیباییها و ظرفیت‌های رامسر قابل مقایسه با کشورهای خارجی نیست و هم اینکه میتوانیم این تمرینات ورزشی را در کشور خودمان برگزار کنیم.
وی از دیگر موضوع‌های قابل طرح و بررسی در جلسه شورای ورزش را شناسایی خیرین، حامیان و اسپانسرها دانست و گفت: در عین حال که باید در سایه همکاری و تبادل نظر این افراد شناسایی شوند باید درصدد ساماندهی آنها نیز باشیم.
در ادامه مراسم رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان رامسر نیز طی سخنانی با اشاره به عدم معرفی وزیر ورزش و نابسامانی در این وزارتخانه خاطرنشان کرد: در حال حاضر ساماندهی خاصی در امر ورزش نداریم طرح جامع ورزش نیز نوشته شد ولی اجرایی نشد.
رامین سرسخت جنتی افزود: ما طرح جامع ورزش را با 13 محور بومی سازی کردیم و سه استراتژی برای آن تعریف کردیم که هر یک از سال‌ها را به نام یکی از این استراتژیها نامگذاری کردیم.
وی بیان داشت: سال 88 به نام توسعه ورزش‌های همگانی، سال 89 به نام ورزش قهرمانی که یکی از پرافتخارترین سال‌ها بود و امسال نیز به نام اخلاق، معنویت و ورزش‌های پهلوانی نامگذاری شد.
رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان رامسر افزود: در حال حاضر شهرستان رامسر 3هزار و 500 ورزشکار سازمان یافته دارد که در 7 مجموعه ورزشی دولتی و بیش از 40 هیئت ورزشی و دو استادیوم ورزشی فوتبال و همچنین 58 نفر مربی خانم و آقا در حال فعالیت هستند.
جنتی در ادامه گفت: ما درصددیم که با برنامه‌ریزی‌های لازم و شناخت نقاط قوت و ضعف جامعه آماری ورزش شهرستان را به یک جمعیت 70 هزار نفری برسانیم.
انتهای پیام/ص20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد