رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

کلنگ‌زنی‌های بی‌سرانجام در رامسر!

 

کلنگ‌زنی‌های بی‌سرانجام در رامسر!
کلنگ‌زنی‌های بی‌سرانجام

خبرگزاری فارس: با کلنگ‌زنی‌های بی‌سرانجام و متعدد چه کسی عدم اجرایی شدن پروژه‌های مختلف در رامسر را پاسخگوست.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، از آنجایی که کلنگ‌زنی مرحله ابتدایی آغاز هر پروژه‌ای محسوب می‌شود در ایام مختلف به ویژه دهه فجر و هفته دولت شاهد کلنگ‌زنی‌های بسیاری در سراسر کشور هستیم و شهرستان رامسر نیز از این امر مستثنی نخواهد بود.
اما واقعا از اینکه تا چه حد این پروژه‌ها به سرانجام می‌رسد کسی جوابگو نیست، بیشتر این پروژه‌ها یا اصلا به سرانجام نمی‌رسد و در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و یا اینکه در زمانبندی پیش‌بینی شده هیچ عملکردی را شاهد نیستیم.
نمونه بارز این مدعا در شهرستان رامسر پروژه هتل هفت ستاره سماموس، احداث پایانه مسافربری، پل تاریخی صفارود، پارکینگ طبقاتی که در دهه فجر کلنگ‌زنی شده و مقرر بود در 18 ماه به بهره‌برداری برسد، فرهنگسرای شهر، مجتمع تفریحی توریستی گرسماسر و ... است که کلنگ‌زنی این چنین پروژه‌های عمرانی، تفریحی و توریستی و ... که سالیان سال در هاله‌ای از ابهام قرار دارند توهین به شعور مردم است، مردمی که همیشه پا به پای دولتمردان در زمان‌های مختلف صلح و آزادی، جنگ و درگیری، تحریم و ادواری از این دست تلاش کرده و خواهند کرد.

*نمونه‌ای دیگر
کلنگ ساخت مجتمع تفریحی توریستی گرسماسر پنجشنبه هفتم شهریور ماه سال 1387 با حضور حمزه‌زاده مدیرکل دفتر توسعه و برنامه‌ریزی گردشگری داخلی میراث فرهنگی کشور و معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران همزمان با برگزاری همایش روستاهای گردشگری در گرسماسر به زمین زده شد.
یزدان جمشیدی سرمایه‌گذار این مجتمع درباره جزئیات این پروژه گفته بود؛ این مجتمع در فضایی به وسعت 11 هزار و 700 متر ساخته می‌شود که 3 هزار متر مربع آن زیربنا و حدود 8 هزار متر مربع آن نیز شامل تفریحگاه و مجموعه ورزشی است.
وی همچنین گفت: زمین بازی، پیست اسکی روی چمن، 24 سوئیت اقامتی، بوفه، رستوران فست فود و رستوران سنتی و سالن ورزشی امکاناتی است که برای این مجموعه در نظر گرفته است.
جمشیدی هزینه ساخت این مجتمع را بیش از 50 میلیارد ریال ارزیابی کرده بود و در آن زمان(روز کلنگ‌زنی) بیان داشت: موافقت اصولی این طرح گرفته شده و بیش از 50 درصد کار مطالعاتی آن به پایان رسیده است و عملیات اجرایی این مجتمع از بهار سال 88 آغاز شده و ساخت آن طی سه سال به پایان می‌رسد.
تمام اینها در حالی است که اکنون از زمان کلنگ‌زنی سه سال و از بهار 88 دو سال گذشته است ولی حتی شاهد خاک‌برداری منطقه هم نبوده‌ایم.
البته به دلیل اینکه آقای جمشیدی مقرر است در زمین شخصی خود چنین پروژه‌ای را بنا نهد و هنوز هم از تسهیلات بانکی استفاده نکرده است شکی نیست ولی باز هم ایشان و افرادی از این قبیل نیز باید در برگزاری مراسم کلنگ زنی و دادن وعده به مردم کمی بیشتر تامل کنند.
انتهای پیام/م20

نظرات 2 + ارسال نظر
علی وحیدی پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 17:03 http://www.pelleh-pelleh.blogfa.com

عجب کلنگیه !کلنگ هم کلنگ های قدیمی ! مسئولین چه جوری کلنگ به این بزرگی رو بلند می کنند ! شاید به خاطر همین سنگینی است که کارها رو عقب می اندازند، خوب حق هم دارند !

محمد ولی تکاسی چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 http://mw1.blogfa.com

با عرض سلام و تشکر از اطلاع رسانی دقیق و تذکرات دلسوزانه شما برای توسعه شهرستان به عرض میرساند
برای کارهای انجام نشده تبلیغات کافی است به دنبال تکمیل طرح های نیمه تمام و پروژه های دیگر ی نیز می توانید باشید از جمله بوستان جنگلی جواهرده -احداث فرهنگسرا- احیاء مراسم آیینی گلکار روز-سحر خوانی و سر وسامان دادن به مشکلات کم آبی در برخی از مناطق شهرستان و آلودگی دریای خزر و ......
کوه ونه فوسه تا دره پرا باشه
کوه باید ریزش نماید تا دره پر شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد