رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

دادستان رامسر:تعاونی مسکن جهاد حق تصرف جواهرده را دارد

  

دادستان رامسر:
تعاونی مسکن جهاد حق تصرف جواهرده را دارد
دادستان رامسر:
تعاونی مسکن جهاد حق تصرف جواهرده را دارد

خبرگزاری فارس: دادستان رامسر گفت: حق تصرف منطقه پشتاسوی جواهرده از آن شرکت تعاونی مسکن جهاد سازندگی است.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، اعضای شرکت تعاونی مسکن جهاد سازندگی یکشنبه شب با هدف رسیدگی به مشکلات حوزه کاری شرکت تعاونی مسکن خود در فرمانداری این شهرستان حاضر شدند.
شرکت تعاونی مسکن جهاد سازندگی شهرستان رامسر17 سال قبل با 100 نفر عضو تشکیل شد که هر یک از اعضا 350 هزار تومان سرمایه داشتند که در طی این سال‌ها مبالغی را نیز واریز کرده‌اند.
این شرکت تعاونی زمینی را از منابع طبیعی در منطقه پشتاسوی جواهرده برای ساخت مسکن دریافت کرده که اشخاصی به نام برادران جنگلی مدعی شدند که این زمین از آن آنها بوده و مربوط به منابع طبیعی نیست، ولی بر اساس نظر کارشناسی و حکم دادگاه زمین از آن شرکت تعاونی بوده و می‌توانند آن را محصور کنند.
بر اساس سخنان تجمع‌کنندگان، برادران جنگلی همچنان پس از محکوم شدن باز هم ادعا دارند که این زمین از آن آنها است و برای این افراد مزاحمت ایجاد می‌کند که با شکایت این موضوع از سوی دادگستری پیگیری شد و برای سه بار متوالی حکم جلب این افراد صادر شد.
اعضای شرکت تعاونی مدعی‌اند که قانون اجرا نمی‌شود، حکم جلب صادر نشده و باید فرماندار به عنوان مسئول نخست سیاسی شهرستان به این موضوع رسیدگی کند.
فرماندار رامسر در این مورد گفت: با توجه به اینکه این اعضا برای نخستین بار به دفتر فرمانداری آمده و تاکنون نیز اعضای هیئت مدیره در این باره هیچ پیگیری نداشتند، در جریان قضایا نبوده‌ام، باید اعضای هیئت مدیره شرکت برای بیان مشکل و پیگیری آن از سوی فرمانداری اقدام می‌کردند تا این مسئله پیگیری شود.
محمدصالح رضاخانی افزود: حال با تمام این توصیف‌ها، پیگیری‌های انجام شده نشان از آن دارد که حکم صادر شده و با حضور ماموران نیروی انتظامی در حال اجرا است.

* حق تصرف را به شرکت تعاونی دادیم
دادستان رامسر نیز در این مورد به خبرنگار فارس گفت: بر اساس قانون حق با شرکت تعاونی است، زمین از آن شرکت تعاونی است و حکم جلب برای این افراد صادر شده است.
صیف‌الله محرابی گفت: افراد خاطی بار نخست 91 روز زندان رفتند، بار دوم هم زندانی داشته‌اند و این بار نیز هفته گذشته حکم جلب صادر شد که یکی از آنها بازداشت شد و آدرس نفر بعدی را در چابکسر و مناطق اطراف آن داشتیم که به کلانتری سخت‌سر فرستاده شد و هم‌اکنون پرونده در دست پیگیری است.
وی اذعان داشت: ما حق تصرف را به شرکت تعاونی دادیم و اعضای آن می‌توانند زمین را تصرف کنند، ولی اگر برادران جنگلی دوباره دخل تصرف و یا تخریب کرده و مشکلی برای آنها ایجاد کرده‌اند اعضا می‌توانند به اتهام تخریب شکایت کنند.
انتهای پیام/ن20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد