رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

برخورد با واحدهای صنفی متخلف در رامسر

 

برخورد با واحدهای صنفی متخلف در رامسر

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران خبر داد:
محکومیت عرضه‌کنندگان نهاده‌های کشاورزی در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از محکومیت فروشگاه‌های عرضه‌کننده نهاده‌های متخلف در شهرستان بابل خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی مازندران، علی عباسی اظهار داشت: متصدیان سه فروشگاه عرضه کننده نهاده‌های کشاورزی مبنی بر عدم در قیمت و گرانفروشی لوازم کشاورزی در شهرستان بابل متخلف شناخته شدند و به جزای نقدی محکوم شدند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران در ادامه از با حکم تعزیرات حکومتی هشت مصالح فروش متخلف در مازندران خبر داد و گفت: این واحدهای متخلف به جزای نقدی محکوم شدند.
وی با اشاره به اینکه تخلف این واحد‌های صنفی گرانفروشی و عدم درج قیمت در شهرستان رامسر بوده، افزود: با بررسی گزارش بازرسان بازرگانی و اخذ دفاعیات متهمان و محرز شدن اتهام این متخلفان را به جزای نقدی محکوم شدند.

* رانندگان متخلف به تعزیرات حکومتی احضار شدند
عباسی در ادامه با اشاره به حکم تعزیرات حکومتی در مورد رانندگان متخلف در شهرستان نور گفت: 38 راننده خطی و آژانسی به دلیل بر اخذ وجه اضافی و عرضه خارج از شبکه سوخت یارانه‌ای در شهرستان نور، پرونده‌های در این خصوص در تعزیرات حکومتی نور مورد رسیدگی قرار گرفت و این متخلف به جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

* احضار عرضه کنندگان سیگار قاچاق به تعزیرات حکومتی
وی با اعلام حکم تعزیرات حکومتی در مورد عرضه کنندگان سیگار قاچاق در نوشهر تصریح کرد: 13 واحد صنفی دائر بر عرضه و فروش سیگار قاچاق در شهرستان‌های نوشهر و چالوس تخلف این افراد محرز تشخیص داده شد و تمام این متخلفان را به جزای نقدی و ضبط کالا مکشوفه به نفع دولت محکوم شدند.
انتهای پیام/ن30

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد