رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

راه‌اندازی دستگاه کیوسک بانک کشاورزی در رامسر

  

راه‌اندازی دستگاه کیوسک بانک کشاورزی در رامسر

مدیر امور شعب بانک کشاورزی مازندران خبر داد:
راه‌اندازی 11 دستگاه کیوسک بانک کشاورزی مازندران

خبرگزاری فارس: مدیر امور شعب بانک کشاورزی مازندران گفت: 11دستگاه کیوسک بانک در شعب بانک کشاورزی مازندران راه‌اندازی شد.


محمدتقی بهشتی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری گفت: این اقدام در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به مشتریان و تکریم ارباب رجوع بانک کشاورزی است.
وی افزود: این کیوسک بانکها شهرهای ساری، قائمشهر، بابل، آمل، محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر راه‌اندازی شده است.
بهشتی ادامه داد: این کیوسک بانک‌ها قابلیت‌های از جمله اعلام مانده حساب، صورتحساب، تغییر رمز اول و یا دوم کارت، شارژ تلفن همراه، انتقال وجه و پرداخت قبوض دارند و می‌توان همه قابلیت‌های یک دستگاه خودپرداز(ATM) را داشته و فقط وجه نقد پرداخت نمی‌کند.
این مسئول یادآور شد: افزایش کیوسک بانک در سایر شعب بانک در استان مازندران نیز از برنامه‌های آتی حوزه بانکداری الکترونیک استان مازندران است.
مدیر امور شعب بانک کشاورزی مازندران با اشاره به دیگر اقدامات این بانک در مازندران گفت: آموزش رایگان بیش از 3 هزار و 500 دانش‌آموز مازندرانی با مفاهیم بانکداری الکترونیک توسط بانک کشاورزی مازندران انجام شد.
بهشتی درمورد اهداف گسترده این اقدام متذکر شد: در راستای گسترش و ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیک و آموزش قشر نوجوان و آینده‌سازان کشور دست به این اقدام زدیم.
وی ادامه داد: بانک کشاورزی استان مازندران سه کارگاه آموزشی شعبه مرکزی ساری، شعبه مرکزی تنکابن و کارگاه آموزشی مرکز آموزش بابلسر را به کارگیری کرده و با برگزاری 138 دوره آموزشی دانش‌آموزان را با مفاهیم پیدایش پول، بانکداری، انواع خدمات بانکی، انواع حساب‌های بانکی و مفاهیم ساده بانکداری الکترونیک آشنا کرده است.
مدیر امور شعب بانک کشاورزی مازندران خاطرنشان کرد: در این دوره دانش آموزان علاوه بر آموزش مسائل بانکی، سیدی آموزش ایسیدیال، آشنایی عملی با ابزارهای حوزه بانکداری الکترونیک را فرا گرفته و کارت مهر گستر نوجوان با اعتبار 50 هزار ریال به صورت هدیه دریافت می‌کنند.
بهشتی در پایان اذعان داشت: در این آموزش بیش از 7 هزار دانش آموز مازندرانی از راهبردهای آموزشی بانک کشاورزی با خبر شده و همچنین این بانک آمادگی پذیرش مدارس برای فراگیری مباحث این دوره در سه کارگاه آموزش ساری ، تنکابن و بابلسر را دارد.
انتهای پیام/ن20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد