رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

ایجاد 350 فرصت شغلی در فرودگاه رامسر

 

ایجاد 350 فرصت شغلی در فرودگاه رامسر

مشاء زمینی اعلام کرد:
ایجاد 350 فرصت شغلی در فرودگاه رامسر
رامسر - خبرگزاری مهر: مدیرکل فرودگاههای مازندران گفت: با احداث مراحل نهایی فرودگاه رامسر 350 فرصت شغلی در این منطقه ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، موسی مشاء زمینی ظهر دوشنبه در جلسه شورای حمل و نقل مازندران در فرودگاه رامسر با  بیان اینکه در سال87 بحث توسعه فرودگاه رامسر به صورت جدی پیگیری و پس از تلاش فراوان به تصویب رسید گفت: آزادسازی زمین های اطراف فرودگاه برای احداث باند جدید بسیار سخت بوده است.

وی گفت: به جهت اینکه بخشی از باند جدید فرودگاه راسر در دریا قرار گرفته و اولین باند بتونی در کشور است این باند را از دیگر باندهای فرودگاههای کشور متمایز کرده است.

مشاء زمینی با اشاره به اینکه این باند 60 متر عرض و دو هزار و 700 متر طول دارد افزود: با اتمام این پروژه، پروازهای تا رده 747 در این فرودگاه نشست و برخاست خواهند کرد.

وی به پروژه احداث سالن ترمینال جدید این فرودگاه اشاره کرد و گفت: این سالن 20 هزار متر مربع مساحت دارد واعتبار اولیه ای که برای آن در نظر گرفته شده 700 میلیارد ریال است.

مدیر کل فرودگاههای مازندران با بیان اینکه مشکل بیکاری از معضلات جدی شهر رامسر است افزود: با آغاز این پروژه ها 350 موقعیت شغلی برای شهروندان رامسری ایجاد می شود.

 مشاءزمینی در خصوص فرودگاه ساری گفت: عملیات احداث ساختمان تکنیکال بلاک این فرودگاه شروع شده و40 میلیارد ریال از اعتبارات استانی به این پروژه اختصاص داده شده است.

وی به پروژه احداث سالن مشایعین فرودگاه ساری اشاره کرد و گفت: عملیات اجرای آن پروژه در آینده نزدیک کلید می خورد.

مشاء زمینی، پروژه پاویون فرودگاه ساری که در آستانه افتتاح قرار دارد را از زیباترین و بهترین پاویونهای فرودگاههای کشور دانست و ابراز امیدواری کرد: این پروژه با حضور مقام عالی وزارت به بهره برداری برسد.

مدیرکل فرودگاههای مازندران در خصوص پروژه های فرودگاه نوشهر افزود: حداقل هزار متر مربع به سالن ترانزیت این فرودگاه و 300 متر مربع به باند این فرودگاه اضافه خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد