رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در روستای گردشگری رامسر

 

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در روستای گردشگری رامسر

با حضور بیش از 1500 نفر صورت گرفت؛
برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در روستای گردشگری مازندران

خبرگزاری فارس: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی پیش از ظهر امروز در روستای هدف گردشگری گرسماسر رامسر برگزار شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، در این همایش پرشور بیش از یک هزار و 500 نفر شرکت کرده که به قید قرعه هدایایی به رسم یادبود به آنان اهدا شد.
روستای گرسماسر که در مسیر جاده جنت رودبار قرار دارد از توابع بخش مرکزی شهرستان رامسر است که بیش از 2 هزار متر از سطح دریا ارتفاع دارد.
این روستا که به فلک الافلاک نیز معروف است جزء یکی از 30 روستای هدف گردشگری در کشور مصوب شده است.
روستای گرسماسر مناظر و جلوه‏های طبیعی بسیار زیبا به ویژه در فصول بهار، تابستان و پاییز دارد و هر ساله گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می‌کند.
ارتفاعات زیبای اطراف روستا، پوشش جنگلی انبوه و مزارع و چشم‏اندازهای روستا، زیبایی حیرت‏‏انگیزی دارند.
بخشدار رامسر در این مراسم گفت: آنچه که برای مردم مهم است و وظیفه ما مسئولان برای مردم است تنها عمران و آبادانی نیست بلکه مهم‌ترین وظیفه ما ایجاد روحیه نشاط و سلامتی در مردم است که ورزش و پیاده‌روی مهم‌ترین راه ایجاد نشاط است.
ابراهیم شیرود عشوریان افزود: معتقد به این اصل هستیم که مردم پر نشاط شهروندان خوبی خواهند بود و این برنامه‌ها باید استمرار یابد.
شیرود عشوریان به اهمیت و جایگاه ورزش اشاره کرد و بیان داشت: جایگاه ورزشکاران والاست و حضور در عرصه‌های مختلف ورزشی در راستای پیشبرد اهداف جامعه ورزشی مهم است.
وی یادآور شد: ارزش و اهمیت ورزش به قدری است که مقام معظم رهبری نیز به دفعات زیاد نسبت به گسترش و تداوم ورزش در جامعه تاکید داشته‌اند.
وی با اشاره به اینکه باید ورزش به خانواده‌ها و بین افراد جامعه رخنه کند، افزود: باید اعتقاد به ورزش مانند اعتقادات اسلامی به دل‌ها نفوذ کند تا شاهد نتایج ارزنده آن باشیم.
بخشدار رامسر در ادامه اذعان داشت: مشکل اصلی مردم گرسماسر آب آشامیدنی است که در این دولت خدمت‌گذار تدابیری برای این امر اتخاذ شده است و 200 میلیون تومان در این زمینه هزینه شد و 100 میلیون دیگر نیز اعتبار دارد.
انتهای پیام/ص20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد