رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسر؛ بهترین نقطه برای برگزاری المپیادهای ورزشی کشور

 

رامسر؛ بهترین نقطه برای برگزاری المپیادهای ورزشی کشور

رئیس امور ورزش شرکت ملی گاز ایران خبر داد:
ساخت سالن شهیده پروین اسماعیلی در مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی گاز ایران با اعلام حضور 143 تیم در ششمین المپیاد فرهنگی ورزشی فرزندان پسر این شرکت، ساخت سالن ورزشی شهیده پروین اسماعیلی را دستاورد برگزاری شرکت ملی گاز ایران برشمرد.


علی گلچین امروز در حاشیه ششمین المپیاد فرهنگی ورزشی فرزندان پسر شرکت ملی گاز ایران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر اظهار داشت: ورزش در اصل یک حرفه نیست بلکه یک شأن از شئونات زندگی است و این دید عمومی به ورزش بوده است.
وی خاطرنشان کرد: تمام رده‌های سنی باید ورزش کنند و بدیهی است با این نوع نگاه، وظیفه متولیان ورزش در صنعت نفت کشور که بیشترین فراوانی و پراکندگی کارکنان و خانواده آنان را دربردارد، بیش از پیش سنگین‌تر شده تا با استفاده از راهکارهای مناسب و کارشناسی شده برای جذب و تقویت مراحل آموزش فرزندان و کارکنان خود برنامه‌ریزی مناسبی را انجام دهند تا ورزش جزیی از زندگی آنان محسوب شود.
دبیر اجرایی این دوره از مسابقات در ادامه از حضور143 تیم در 11 رشته ورزشی شامل فوتبال، والیبال، فوتسال، شطرنج، کاراته، کشتی، تیراندازی و دومیدانی و ... خبر داد و بیان داشت: شرکت‌های گاز استانی، گاز پالایشی، عملیات انتقال گاز و... در این دوره از المپیاد حضور دارند.
وی درباره برگزاری این مسابقات در شهرستان رامسر ادامه داد: شمال کشور به‌دلیل جذابیت خاص خود و شهرستان رامسر به‌عنوان زیباترین شهرستان شمال کشور، وجود امکانات مجهز ورزشی در سالن چند منظوره مجموعه شهید چمران، متمرکز بودن اردوگاه‌ها و تعامل خوب دستگاه‌های اجرایی این شهرستان با شرکت ملی گاز ایران سبب شده تا شهرستان رامسر برای برگزاری المپیاد مذکور برگزیده شود.
گلچین در بخش دیگری از سخنان خود به برگزار نشدن مراسم افتتاحیه مسابقات اشاره و تصریح کرد: به‌دلیل اینکه مسابقات بین‌المللی بدمینتون هم‌اکنون در شهرستان رامسر در حال اجرا بوده و سالن ورزشی چند منظوره مجموعه شهید چمران در اختیار آنان قرار دارد، نتوانستیم مراسم افتتاحیه را برگزار کنیم، زیرا تنها همین سالن ورزشی ظرفیت پذیرش ورزشکاران المپیاد گاز را داشته و دارای امکانات ویژه است.
وی اضافه کرد: اما مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و دیگر مسئولان این شرکت و مدیران محلی همراه با اهدای جوایز به قهرمانان برگزار می‌شود.
گلچین همچنین از برنامه‌های جانبی مانند برنامه‌های فرهنگی و سیاحتی و... نام برد و خاطرنشان کرد: برنامه تجدید پیمان با شهدای رامسر با همکاری سپاه ناحیه، رئیس بنیاد شهید، اعضای شورای اسلامی و شهردار و دیگر ارگان‌های ذی‌ربط به‌صورت حرکت دسته جمعی ورزشکاران به سمت گلزار شهدای زینبیه رامسر به منظور تجدید بیعت با شهدای این شهرستان از جمله برنامه‌های ارزشی است که در کنار مسابقات انجام می‌شود.
دبیر اجرایی و سرپرست کل ششمین المپیاد فرزندان پسر شرکت ملی گاز ایران با بیان تاثیرات خوب این تجدید پیمان دو هزار نفری ورزشکاران با شهدا در این شهرستان به دستاوردهای این گونه مسابقات در شهرستان رامسر اشاره کرد و گفت: ساخت سالن ورزشی شهیده پروین اسماعیلی به همت شرکت ملی گاز ایران و همچنین در بعدهای اقتصادی و فرهنگی و استفاده از داوران بومی برای داوری مسابقات از جمله این دستاوردها است که به‌واسطه برگزاری المپیاد ورزشی شرکت ملی گاز ایران نصیب شهرستان رامسر می‌شود و البته این امر به‌دلیل استقبال خوب مردم رامسر و مسئولان محلی آن از برگزارکنندگان این گونه مسابقات است که آنان را ترغیب میکند تا رامسر را انتخاب کنند.
المپیاد فرهنگی ورزشی شرکت ملی گاز ایران از روز گذشته آغاز و تا 6 مرداد ادامه دارد.
انتهای پیام/ن20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد