رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

حادثه دریایی در رامسر

حادثه دریایی در رامسر

دو نفر در سواحل مازندران غرق شدند
ساری - خبرگزاری مهر: سخنگوی طرح سالم سازی دریای مازندران از غرق شدن دو جوان مسافر حین شنا در منطقه ممنوعه سواحل دریای این استان در دو روز گذشته خبر داد.

کمال رستمعلی گفت: با وجود تذکر و هشدارهای مکرر مبنی برشنا نکردن در مناطقه ممنوعه برای شنا، متاسفانه در دو روز گذشته، دو جوان 22 و 18 ساله، درخارج از طرح سالم سازی دریا در شهرستان های رامسر و نور غرق شدند.

وی با بیان اینکه در طرح سالم سازی دریای مازندران از نیروهای هلال احمر برای کمک به حادثه دیده گان احتمالی در طول سواحل دریا بکارگیری می شود، افزود: درمناطق طرح های سالم سازی دریا حدود هزار و۳۰۰ ناجی غریق در داخل و خارج از طرح دریا به صورت دو نوبت صبح و عصر مشغول فعالیت هستند.
 
سخنگوی طرح سالم سازی دریای مازندران، خواستار توجه جدی مسافران به هشدارهای نیروی انتظامی، مسئولان و ناجیان غریق در طرح های دریا شد به خصوص شنا نکردن درمناطق ممنوعه شنا شد.
 
رستمعلی ادامه داد: تا آغاز ماه مبارک رمضان، هموطنان از کشور برای استفاده از دریا به این استان مسافرت خواهند نمود، و تدابیر لازم در این خصوص از سوی مدیران ارشد استان و فرمانداران شهرهای ساحلی اندیشیده شده است.
 
وی از تعطیلی تمامی طرح های دریا  دوروز قبل از حلول ماه مبارک رمضان خبر داد.
 
سخنگوی طرح سالم سازی طرح دریای مازندران گفت: امسال طرح های سالم سازی دریا در مازندران به دلیل ارتقاء خدمات ارائه شده در ساحل دریا، افزایش تعداد ناجیان غریق، بهبود امکانات بهداشتی ودرمانی، حضور مستمر نیروی انتظامی در برقراری نظم وامنیت و توجه به مسائل فرهنگی در سواحل، رضایت مندی مسافران، گردشگران و شهروندان را فراهم آورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد