رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

ساخت 30 واحد مسکونی در شهرستان رامسر

  

ساخت 30 واحد مسکونی در شهرستان رامسر

مدیرکل بنیاد مسکن مازندران:
هیچیکدام از پروژه مسکن محرومان دولتی نیست

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران گفت: هیچ یک از پروژه مسکن محرومان دولتی نیست ولی این پروژه‌ها با دوام و کیفی احداث شده است.


به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سیدمجید هاشمی در جلسه خیران مسکن‌ساز کشور بیان داشت: تمام اراضی که بنیاد مسکن با همکاری انجمن خیران مسکن‌ساز در مازندران اقدام به ساخت می‌کند از سوی خیران هبه شده است.
وی افزود: تاکنون از اراضی دولتی در ساخت مسکن محرومان استفاده نشده است.
مدیرکل بنیاد مسکن مازندران موقعیت بیشتر اراضی هبه شده را در روستاهای نزدیک به شهر اعلام کرد.
وی تصریح کرد: بخشی از اعتبارات پروژه های ساختمانی مسکن محرومان با همکاری بنیاد مسکن، وام‌های قرض‌الحسنه‌ای و آورده متقاضیان انجام می‌شود.
مدیرکل بنیاد مسکن مازندران قیمت تمام‌شده هر پروژه را در ساخت مسکن که از سوی خیران و بنیاد مسکن انجام می‌شود را متری 360 هزار تومان عنوان کرد و گفت: هیچ یک از پروژه مسکن محرومان دولتی نیست ولی این پروژه‌ها با دوام و کیفی احداث شده است.
مدیرعامل انجمن خیران مسکن‌سازان استان مازندران با اشاره به اینکه انجمن خیران برای ساخت مسکن ارزان قیمت برای اقشار کم‌درآمد جامعه فعالیت می‌کند، افزود: شعار انجمن خیران، خیر، ارزان‌سازی، مقاوم‌سازی، ساده‌زیستی و زیباسازی است که براساس این ارکان فعالیت می‌کند.
ایرج رضایی فرح‌آبادی یادآور شد: در حال حاضر 36 واحد مسکونی در ساری، 448 واحد در شهرستان نکا و30 واحد مسکونی در شهرستان رامسر ساخته شده و در حال واگذاری است.
وی افزود: زمین‌های ساخت مسکن برای اقشار کم‌درآمد معمولا از سوی خیران به صورت رایگان به انجمن خیریه هبه می‌شود.
رضایی تصریح کرد: پروژه‌های ساختمانی مسکن محرومان از سوی خیران به صورت امانی و مشارکتی احداث می‌شود.
مدیرعامل انجمن خیران مسکن‌ساز مازندران خاطرنشان کرد: پروژه‌های ساختمانی که از سوی خیران احداث می‌شود در شهرهای استان با وام 20 تا 25 میلیون تومانی و در روستاها با وام بانکی 10 میلیون تومانی ساخته می‌شود.
وی افزود: 20 میلیون وام برای ساخت مسکن به صورت سنتی و 25 میلیون برای ساخت خانه با روش صنعتی اعطا می‌شود.
رضایی با بیان اینکه انجمن خیران مسکن نوپا است، تصریح کرد: بخشی از پروژه‌ها از حساب 100 به خیران تعلق می‌گیرد و نیز انجمن در طول 1.5 سال فعالیت در حال تثبیت کردن موقعیت خود است.
انتهای پیام/ص20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد