رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

برگزاری کارگاه دو روزه ترافیک شماری در راه‌ها در رامسر

   

کارگاه دو روزه ترافیک شماری در راه‌ها و اطلاع رسانی عمومی ترافیک راه‌ها به مردم در رامسر

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران:
مازندران به 60 ترددشمار نیاز دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران با اعلام اینکه محورهای پرتردد زیادی داریم، گفت: در استان 33 محور داریم که نیاز به 60 تردد شمار دارد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر ظهر امروز کارگاه دو روزه ترافیک شماری در راه‌ها و اطلاع رسانی عمومی ترافیک راه‌ها به مردم در رامسر آغاز به‌کار کرد.
در این مراسم ابتدا مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران گفت: استان مازندران در حال حاضر 19 شهرستان دارد که حدود 4 درصد جمعیت کل کشور را در خود جای داده است و شهرستان رامسر غربی‌ترین شهرستان مازندران است.
مجیدرضا نصرالله‌نژاد افزود: در این استان که بیش از 23 کیلومتر مربع وسعت دارد و 1.4 درصد سطح کل کشور را شامل می‌شود 2 هزار و 500 کیلومتر راه اصلی و بیش از 4 هزار کیلومتر راه روستایی وجود دارد.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران خاطرنشان کرد: هشت درصد سفرهای کشور در استان مازندران انجام می‌شود که متناسب با این راه‌ها نیست.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه استان مازندران راه عبوری برای رسیدن به حرم مطهر امام هشتم نیز هست علاوه بر مسافران اقامتی مسافران عبوری زیادی نیز داریم.
نصرالله نژاد دیگر ویژگی استان مازندران را نزدیکی شهرهای استان دانست و ادامه داد: خوبی این ویژگی آن است که میتوانیم به عنوان کلان شهرها مطرح شویم ولی معایبی دارد که آن قرار گرفتن در زمره استان‌های بحرانی است.
وی تصریح کرد: در تلفات جاده‌ای رتبه خوبی نداریم که یکی از معضلات این نزدیکی شهرهاست.
مدیرکل حمل و نقل مازندران خاطرنشان کرد: در استان 15 پاسگاه پلیس راه و یک قرارگاه داریم و سه بندر امیر آباد، نوشهر و فریدونکنار که در حال حاضر 125 شرکت باربری و 180شرکت مسافربری در استان فعال است.
وی با اشاره به اینکه محورهای پرتردد زیادی داریم، گفت: در استان 33 محور داریم که حدود نیاز به 60 تردد شمار دارد.
انتهای پیام/ل30

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد