رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

ازدواج 800 هزار تومانی در رامسر

 

ازدواج 800 هزار تومانی در رامسر

سرپرست مدیریت امور جوانان مازندران خبر داد:
انجام 120 ازدواج 800 هزار تومانی در مازندران

خبرگزاری فارس: سرپرست مدیریت امور جوانان مازندران ترویج ازدواج آسان را یکی از رویکردهای مدیریات امور جوانان برشمرد و از انجام 120 ازدواج 800 هزار تومانی در مازندران خبر داد.


روح الله معافی در حاشیه نخستین جشنواره تجلیل از جوانان برتر محمودآباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان بیان داشت: در راستای تحکیم بنیان خانواده که مهم‌ترین و کوچک‌ترین واحد اجتماعی هر کشور است، همایش جوان، ازدواج آسان و سنت نبوی با حضور ازدواج‌های صورت گرفته در 9 کانون پیوند مهر شهرستان‌های قائمشهر، ساری، محمودآباد، گلوگاه، نور، رامسر و فریدونکنار با سخنرانی استاد نقویان سی‌ام تیرماه در سالن هلال احمر ساری برگزار می‌شود.
وی از اجرای طرح منشور تربیتی نسل جوان خبر داد و اظهار داشت: این منشور به عنوان یک طرح ابتکاری که شامل بیانات مقام معظم رهبری است در 12 عرصه و 198 اصل که از مطالبه‌های اصلی رهبری است از سوی سازمان ملی جوانان در هفته جوان در 5 هزار نسخه بین نسل پرشور و انرژی جوان و مدیران فرهنگی دستگاه‌ها و ادارات برای بهره‌برداری توزیع می‌شود.
سرپرست مدیریت امور جوانان مازندران از اجرای پیوند مهر در مازندران خبر داد و افزود: تاکنون در 9 کانون پیون مهر در راستای ازدواج آسان که برگرفته از سنت نبوی است با هزینه 800 هزار تومان 120 ازدواج به سرانجام رسیده است.
وی در اختیار قراردادن بسته‌های فرهنگی به زوج‌های جوان در طرح پیوند مهر را از جمله دیگر این کارها در سازمان جوانان دانست و بیان داشت: با هدف برقراری ارتباط و در راستای تعامل ازدواج‌های صورت گرفته در این طرح، کتاب و سی دی در قالب بسته‌های فرهنگی در اختیار زوجین قرار می‌گیرد و با استفاده از سامانه دوجانبه نکاتی درباره مهارت‌های زندگی به زوج‌ها انتقال داده می‌شود.
معافی از برگزاری چهارمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) در 28 تیرماه در ساری خبر داد و خاطرنشان کرد: به منظور تجلیل از جوانان تراز شایسته ایرانی با مشارکت دستگاه‌ها در سطح استان این جشنواره برگزار می‌شود که بر اساس شاخصه‌ها و معیارهایی که به دستگاه‌ها ابلاغ شد سه نفر از برگزیدگان این دستگاه‌ها باید به این سازمان معرفی تا در این مراسم با حضور استاندار مازندران از آنها تجلیل و قدردانی شود.
انتهای پیام/ل20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد