رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

اهمیت گردشگری روستایی در رامسر

  

اهمیت گردشگری روستایی در رامسر

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی رامسر:
توجه به گردشگری روستایی مهم‌ترین اصل توسعه است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای بخش مرکزی رامسر گفت: توجه به بخش گردشگری در مناطق روستایی سبب رونق و توسعه روستا می‌شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، محمد آزاد صبح امروز در حاشیه بازدیدی که از سوی بخشدار و رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی رامسر از محور توریستی تفریحی دالخانی و روستای لیماکده صورت گرفت و برخی از مسائل و مشکلات روستائیان منطقه بررسی شد، بیان داشت: توجه به بخش گردشگری در جلوگیری از مهاجرت، ایجاد اشتغال، ارتقا درآمد، آبادانی و مسائل فرهنگی و اجتماعی روستاییان نقش بسزایی دارد.
وی اظهار داشت: روستاهای این شهرستان به‌خاطر شرایط آب و هوایی و طبیعت خاص و چشم اندازهای طبیعی و انسانی با رسم و رسوم‌های مختلف می‌تواند برای گردشگران داخلی و خارجی مفرح و شادی‌بخش باشد.
آزاد در ادامه محور دالخانی را یکی از مناطق بسیار زیبا و دیدنی معرفی کرد و بیان داشت: طبیعت بکر و زیبا نقش بسزایی در جذب گردشگران داشته است.
رئیس شورای بخش مرکزی رامسر ادامه داد: در منطقه پارک جنگلی دالخانی اقدامات خوبی از قبیل آلاچیق، نصب کباب‌پز، احداث سرویس بهداشتی و ... صورت گرفته است که باید ارتقا یابد.
رئیس شورای بخش مرکزی رامسر در ادامه مهم‌ترین خواسته مردم روستای لیماکده را رفع ضعف ولتاژ برق و آب آشامیدنی بهداشتی دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه در ایام تابستان در این روستا با مشکل کمبود آب آشامیدنی مواجه هستیم مردم و شورای اسلامی این روستا خواهان زیر پوشش قرار دادن این روستا از سوی اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان شدند.
انتهای پیام/ل30

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد