رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رقابت‌های بدمینتون قهرمانی دانش‌آموزان دبیرستانی کشور در رامسر

 

رقابت‌های بدمینتون قهرمانی دانش‌آموزان دبیرستانی کشور در رامسر

رئیس هیئت بدمینتون استان قم:
5 بدمینتون‌باز قمی برای قهرمانی کشور تلاش می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدمینتون استان قم از آغاز تلاش پنج بدمینتون‌باز قمی در پیکارهای قهرمانی دانش‌آموزان کشور خبر داد.


علی پنجه‌باشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: رقابت‌های بدمینتون قهرمانی دانش‌آموزان کشور در سه مقطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان با شرکت برترین‌های هر استان در رامسر در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: میزبان رقابت‌های بدمینتون قهرمانی دانش‌آموزان کشور، اردوگاه شهید چمران شهر رامسر است و این مسابقات از امروز در مقطع تحصیلی متوسطه ادامه می‌یابد.
رئیس هیئت بدمینتون استان قم بیان داشت: پیش از اینکه رقابت‌های قهرمانی دانش‌آموزان کشور در مقطع تحصیلی متوسطه آغاز شود، دانش‌آموزان شرکت‌کننده در مسابقات مقاطع تحصیلی ابتدایی و راهنمایی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی ابراز داشت: تیم بدمینتون دانش‌آموزان مقطع تحصیلی متوسطه قم با ترکیبی پنج نفره از بهترین‌های این رشته ورزشی از امروز در حالی به مصاف حریفان می‌رود که بعد از کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های مقطع ابتدایی، نسبت به درخشش این تیم نیز امید زیادی داریم.
پنجه‌باشی اضافه کرد: در ترکیب تیم بدمینتون دانش‌آموزان مقطع تحصیلی متوسطه قم محسن صادقیان، علی دولتخواه، پدرام وفاجو، امین موسی‌نژاد و علیرضا یزدانی در جدال با حریفان شرکت‌کننده از استان‌های مختلف، به دنبال کسب مدال هستند.
وی خاطرنشان کرد: رقابت‌های این دوره با توجه به حضور چهره‌های مطرح بدمینتون از استان‌های مختلف که حتی سابقه حضور و عضویت در تیم‌های ملی رده‌های سنی پایه را دارند، از نظر کمی و کیفی در سطح بسیار بالایی قرار دارد.
رئیس هیئت بدمینتون استان قم در ادامه با اشاره به موفقیت ارزشمند تیم مقطع ابتدایی قم در این دوره از مسابقات قهرمانی بدمینتون دانش‌آموزان کشور، عنوان داشت: مسابقات مقطع ابتدایی در این دوره با شرکت 17 تیم برگزار شد و تیم قم با شایستگی فاتح بخش تیمی شد.
وی عنوان داشت: این بیست و نهمین دوره مسابقات ورزشی بدمینتون دانش آموزان پسر مقاطع مختلف تحصیلی دانش‌آموزان سراسر کشور است که در رامسر در حال برگزاری است و رقابت‌های مقطع ابتدایی آن با قهرمانی تیم استان قم همراه بود.
رئیس هیئت بدمینتون استان قم بیان داشت: رقابت‌های مقطع ابتدایی بدمینتون دانش‌آموزان پسر کشور در حالی با قهرمانی تیم دانش‌آموزان قم خاتمه یافت که تیم‌های بدمینتون استان‌های فارس و مرکزی به ترتیب مقام‌های دوم و سوم این مسابقات را از آن خود کردند.
پنجه‌باشی همچنین با اشاره به نتایج بخش انفرادی این دوره از رقابت‌ها تصریح کرد: در بخش انفرادی این دوره از رقابت‌های بدمینتون قهرمانی کشور نیز محمدباقر ترابی از تیم بدمینتون دانش‌آموزان استان قم به مقام نایب قهرمانی رسید و سیدنعیم‌الدین موسوی‌نژاد به همراه محمد مهدی‌زاده موفق به کسب مقام سوم مشترک شدند.
انتهای پیام/ج20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد