رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مسابقات کشوری طناب زنی در رامسر

  

مسابقات کشوری طناب زنی در رامسر

اعزام تیم طناب‌‌زنی اندآباد به مسابقات کشوری

خبرگزاری فارس: مربی تیم طناب‌زنی روستای اندآباد با اشاره به اینکه تیم طناب‌زنی روستای اندآباد مقام قهرمانی استان را دارد، گفت: این تیم آماده شرکت در مسابقات کشوری است.


حسن بیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه روستای اندآباد سفلی یکی از روستاهای دور افتاده و محروم زنجانرود است، اظهار داشت: تیم طناب‌زنی این روستا در مسابقات طناب‌زنی استان زنجان مقام نخست را در بین 15 منطقه کسب کرده است.
وی با اشاره به اینکه اعضای تیم طناب‌زنی هفته‌ای سه روز تمرین می‌کنند، افزود: با وجود قهرمانی در استان مسئولان استانی هیچ حمایتی از تیم برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور نکرده‌اند.
مربی تیم طناب‌زنی اندآباد زنجان از مشکلات مالی هم گلایه کرد و گفت: طناب‌های استاندارد برای استفاده در این بازی نمایشی قیمت بالایی دارند و مجبور به استفاده از طناب‌های یک‌هزار و 200 تومانی هستند که بر کار تیم تاثیر منفی می‌گذارد چراکه یا مرتب پاره می‌شوند یا در چرخش دچار مشکل می‌شوند.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره قیمت طناب‌های استاندارد گفت: طناب استاندارد در حدود 70 تا 80 هزار تومان قیمت دارد که بچه‌های روستا قادر به تامین آن نیستند.
بیات تاکید کرد: مراجعاتی برای کمک گرفتن از مسئولان داشته است ولی آنها کمک را منوط به دیدن کار و محل تمرین کرده‌اند.
وی در درخواست خود از مسئولان تصریح کرد: من و اعضای تیم چند متر طناب استاندارد و همچنین چند متر زمین بتن یا آسفالت شده برای تمرین نیاز داریم.
مدیر مدرسه اندآباد زنجان در پاسخ به سؤالی درباره اینکه مسئول مستقیم ورزش روستایی کیست و چه کسی مورد خطاب برای حل مشکلاتش است، گفت: تربیت‌بدنی کاری به ورزش روستاها ندارد و مسئول ورزش آموزش و پرورش هم در این امور کم‌تجربه است.
وی با اشاره به اینکه بچه‌های روستا بدون داشتن مربی در مسابقات شرکت و مقام کسب می‌کند، افزود: دو تیم مقطع راهنمایی و ابتدایی روستای اندآباد در وضعیت خوبی برای شرکت در مسابقات کشوری دارند.
بیات اضافه کرد: هر دو تیم مقطع ابتدایی و راهنمایی روستای اندآباد با هفت نفر در مسابقات کشوری شرکت می‌کند.
وی در پاسخ به سؤالی درباره زمان و مکان مسابقات کشوری طناب‌زنی گفت: زمان آن بعد از ماه رمضان سال جاری و مکان آن به احتمال زیاد در رامسر باشد.
تیم طناب‌زنی روستای اندآباد برای انجام کار نمایشی در مراسم افتتاحیه المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد در زنجان حضور داشتند.
مربی تیم طناب‌زنی اندآباد اسامی نفرات شرکت‌کننده در نمایش طناب‌زنی را حسن بیات، دو نفر با نام محمد بیات، علی بیات و دو نفر هم با نام حسین بیات عنوان کرد.
انتهای پیام/آ20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد