رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نایب قهرمانی خراسان رضوی در رامسر

 

نایب قهرمانی خراسان رضوی در رامسر

رئیس تربیت‌بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد:
خراسان رضوی نایب قهرمان مسابقات شنای دانش‌آموزی

خبرگزاری فارس: رئیس تربیت‌بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در مسابقات کشوری شنا دانش‌آموزان مقطع ابتدایی کشور، تیم خراسان رضوی نایب قهرمان شد.


عباس میرسیستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: مسابقات شنای دانش‌آموزان دختر مقطع ابتدایی کشور با نایب قهرمانی تیم خراسان رضوی به پایان رسید.
رئیس تربیت‌بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: در این دوره از مسابقات که به میزبانی شهرکرد برگزار شد تیم دانش‌آموزان مقطع ابتدایی خراسان رضوی علاوه بر کسب عنوان نایب قهرمانی توانست در مواد 100×4 متر و 50×4 متر نیز مدال طلا را کسب کند.
وی خاطرنشان کرد: یاسمن بادامکی در 100متر پروانه و 50 متر آزاد مدال طلا و در 100متر آزاد نیز مدال برنز را کسب کرد تا به عنوان قهرمان قهرمانان این دوره از مسابقات نائل شود.
میرسیستانی ادامه داد: همچنین در رقابت‌های دو و میدانی دختران مقطع راهنمایی کشور، نیز تیم خراسان رضوی مقام سوم را کسب کرد.
رئیس تربیت‌بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: تیم بدمینتون خراسان رضوی در مسابقات دانش‌آموزان پسران کشور قهرمان شد.
میرسیستانی گفت: در مسابقات بدمینتون دانش‌آموزان پسر کشور که با میزبانی استان مازندران و در شهرستان رامسر برگزار شد، تیم پسران خراسان رضوی توانست با غلبه بر تمام حریفان مقام اول این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.
رئیس تربیت‌بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار داشت: همچنین تیم‌های هندبال و فوتسال استان نیز در مسابقات کشوری که به میزبانی استان لرستان انجام پذیرفت توانستند مدال برنز رقابت‌ها را به دست آوردند.
انتهای پیام/صا30

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد