رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

بخشدار مرکزی رامسر:دهیاران باید در مقوله فرهنگی آینده‌نگری داشته

 

بخشدار مرکزی رامسر:
دهیاران باید در مقوله فرهنگی آینده‌نگری داشته باشند
بخشدار مرکزی رامسر:
دهیاران باید در مقوله فرهنگی آینده‌نگری داشته باشند

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی رامسر گفت: شوراها و دهیاران باید در مقوله فرهنگی، مذهبی و احتماعی آینده‌نگری خوبی داشته باشند.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، ابراهیم شیرود عشوریان در گردهمایی شوراها، دهیاران و رابطان روستاهای بخش مرکزی رامسر اظهار داشت: دهیاران و شوراهای روستایی بازوان محکمی برای دولت هستند.
وی با اشاره به اینکه دهیاران و شوراها فعالیت‌های مختلف عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و مذهبی را در روستاها پایه‌ریزی می‌کنند، خاطرنشان کرد: بر این اساس شوراها و دهیاران پیشگامان عرصه سازندگی در روستاها هستند.
بخشدار مرکزی رامسر ایجاد اشتغال را مهم‌ترین دغدغه همه مسئولان دانست و اظهار داشت: از آنجایی ‌که تمام مسائل روستا در بخش فرهنگی، مذهبی و اجتماعی به شوراها و دهیاران مربوط می‌شود پس باید در این مقوله نیز آینده‌نگری خوبی داشته باشند.
وی با اشاره به وظیفه خطیر و مهم شوراها گفت: با توجه به اینکه برنامه‌ها و بودجه‌های روستا را شورا تعیین و دهیاران اجرا می‌کنند پس شورائیان وظیفه مهمی را در برنامه‌ها و توسعه روستای خود ایفا می‌کنند.
عشوریان با تاکید بر وفاق، اتحاد و همدلی ادامه داد: برای پیشبرد هر چه بهتر امور باید وفاق، همدلی و اتحاد را سرلوحه کار خود قرار دهیم و در دولت نهم و دهم همه کارها را با محوریت عدالت اجتماعی دنبال کرده تا بتوانیم با تلاش و همکاری یکدیگر توسعه و آبادانی هر چه بیشتر روستاها را شاهد باشیم‌.
وی خاطرنشان کرد: از شهرها تا روستاهای دور افتاده رامسر همه را باید جهانی دید زیرا رامسر متعلق به خود رامسری‌ها نیست بلکه باید مدیران و خدمتگزاران رامسری کلان برنامه‌ریزی کرده و منطقه‌ای آن را اجرا کنند.
انتهای پیام/م30

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد