رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

26 روستای مرکزی رامسر دهیاری مصوب دارند

 

26 روستای مرکزی رامسر دهیاری مصوب دارند

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی رامسر:
26 روستای مرکزی رامسر دهیاری مصوب دارند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی رامسر گفت: بخش مرکزی رامسر بیش از 130 روستا را در خود جای داده است که 26 روستا دارای دهیاری مصوب هستند.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، گردهمایی شوراها، دهیاران و رابطان روستاهای بخش مرکزی رامسر با حضور فرماندار، امام جمعه و دیگر مسئولان در کانون شهید سلیمان‌نژاد رامسر برگزار شد.
رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی رامسر در این نشست، گفت: شورا نهادی برخاسته از مردم است که در کنار مردم و دهیاران که بازوان اجرایی در روستاها هستند خدمات قابل توجهی را در روستاها ارائه می‌کند‌.
محمد آزاد افزود: بخش مرکزی رامسر دارای چهار دهستان است که بیش از 130 روستا را در خود جای داده است و از این تعداد 57 روستا دارای شورای اسلامی هستند و 26 روستا نیز دارای دهیاری مصوب بوده و بقیه روستاها دارای رابطان روستایی هستند.
وی ادامه داد: هر چند در راستای توسعه و آبادانی روستاهای راه درازی را در پیش داریم ولی شوراها و دهیاران در روستاها گام‌های بلندی را برداشتند که جای بسی تقدیر دارد‌.
آزاد تصریح کرد: شوراها و دهیاران باید از این فرصتی که در اختیارشان قرار گرفته نهایت بهره را ببرند زیرا لذت، شور و شعفی که در خدمت‌رسانی وجود دارد در هیچ یک از عرصه‌ها وجود ندارد.
آزاد یادآور شد: ما منتخبان مردم هستیم و دارای جایگاه والایی بوده که باید آن را ارج نهیم.
وی خاطرنشان کرد: دستان پینه بسته روستائیان ما به سوی شما شوراها و دهیاران دراز است و چشمان آنها نیز پر انتظار است پس باید کمر همت ببندید و تلاش کنید تا با مشارکت خود مردم روستایی توسعه یافته و آباد برای آنها ایجاد کنید.
آزاد مهم‌ترین ویژگی روستاهای شهرستان رامسر را در امر توسعه، توسعه متوازن روستاها دانست و بیان داشت: بعد از انقلاب گام‌های موثر و خوبی در راستای توسعه و آبادانی روستاها برداشته شده است که هر چند ناچیز بوده ولی باید ارتقا یابد.
وی ادامه داد: توسعه روستاهای این شهرستان یک توسعه متوازن بوده یعنی به همه موازات همچون آب، برق، مخابرات و گاز به یک اندازه توجه شده و کمتر اموری است که در روستاهای رامسر مورد غفلت قرار گرفته شده باشد.
وی افزود: با توجه به اینکه در سال جهاد اقتصادی قرار داریم باید با یک حرکتی جهادگونه در راستای توسعه و آبادانی هر چه بیشتر روستاها گام برداریم که در این راه همیشه دستگاه‌های اجرایی مربوطه پای کار بوده‌اند و امید است با تعامل هر چه بیشتر بتوانیم گام‌های بلندتری برداریم.
انتهای پیام/م20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد