رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

ایجاد زیرساخت‌ها برای ماندگاری مسافران در جواهرده رامسر

 

ایجاد زیرساخت‌ها برای ماندگاری مسافران در جواهرده رامسر

دهیار روستای گردشگری جواهرده مطرح کرد:
ایجاد زیرساخت‌ها برای ماندگاری مسافران در جواهرده

خبرگزاری فارس: دهیار روستای گردشگری جواهرده گفت: باید با ایجاد زیرساخت‌ها مدت ماندگاری در جواهرده از نصف روز کنونی بیشتر شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، مظاهر عزیزی صبح امروز در بازدیدی که از سوی بخشدار، رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی و برخی از روسای دستگاه‌های اجرایی از محور توریستی جواهرده صورت گرفت، اظهار داشت: با افزایش زیرساخت‌های این روستا ما می‌توانیم مدت ماندگاری توریست و گردشگر را از نصف روز کنونی افزایش دهیم.
وی در ادامه به بحث آسفالت محور، تسطیح و شن‌ریزی معابر روستایی و همچنین آب آشامیدنی منطقه بیان داشت: این امور خواسته‌های به‌حق این مردم و مسافرانی است که به این منطقه سفر می‌کنند.
دهیار روستای گردشگری جواهرده ادامه داد: از جمله مباحث جدی ما بحث بار ترافیکی، بازگشایی بازار قدیم در آینده نزدیک انجام می‌پذیرد که امید است بحث آسفالت و آب آشامیدنی بهداشتی منطقه نیز هر چه سریع‌تر بررسی و انجام پذیرد.
رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی رامسر نیز در حاشیه بازدید از بافت با ارزش و همچنین زمین دو هکتاری برای احداث بازار جواهرده با معرفی استعدادهای بالای منطقه، مشکلات این روستاها را نیز برای مسئولان تشریح کرد.
محمد آزاد گفت: روستای جواهرده و به طور کل محور جواهرده یکی از محور‌های بسیار زیبا و پرتردد در رامسر محسوب می‌شود که باید توجه ویژه‌ای داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مهم‌ترین خواسته مردم منطقه آسفالت و آب آشامیدنی بهداشتی است.
انتهای پیام/ج30

نظرات 1 + ارسال نظر
علی رضا پورعسکری شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:15

باسلام
سالهاست که در ایام گرم تابستان به اتفاق خانواده مدتی را در جواهرده به سر می بریم . مواردی مانند آسفالت . شن ریزیُ بهداشت و غیره بارها از سوی مسئولین عنوان شده است .
اما کوچکترین تغییری در این موارد ایجاد نگردیده .
آرزوی ما دیدن جواهردهی زیبا ست که این امر همت و همکاری مردم و مسئولین را می طلبد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد