رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

اجرای طرح ساماندهی منازل استیجاری روستایی در رامسر

 

اجرای طرح ساماندهی منازل استیجاری روستایی در رامسر

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی رامسر خبر داد:
اجرای طرح ساماندهی منازل استیجاری روستایی در رامسر

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی رامسر گفت: طرح ساماندهی منازل استیجاری روستایی به صورت پایلوت اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، صبح امروز کارگروه توسعه گردشگری روستایی در رامسر برگزار شد.
در این کارگروه که به ریاست بخشدار و با حضور رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی، رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مدیر بنیاد مسکن و مسئول رزرواسیون‌های سازمان میراث فرهنگی استان برگزار شد، رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی رامسر هدف از تشکیل این کارگروه را ساماندهی منازل استیجاری روستایی دانست.
محمد آزاد گفت: در راستای اهداف توسعه گردشگری روستایی و نظر به ساماندهی منازل استیجاری معطل مانده در مناطق پرظرفیت و گردشگرپذیر محورهای ییلاقی چندی پیش بازدید مشترک و میدانی به اتفاق مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رامسر از این مناطق از جمله محور دالخانی و دهستان جنت رودبار داشتیم که برنامه‌ریزی برای برگزاری این جلسه انجام شد.
وی افزود: بخش مرکزی رامسر شامل چهار دهستان است که در حال حاضر از هر دهستان یک روستا به عنوان پایلوت انتخاب شده و طرح ساماندهی منازل استیجاری روستایی در آن اجرا می‌شود.
رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی رامسر همچنین ادامه داد: مقرر است در این روستاها با همکاری بنیاد مسکن و سازمان میراث فرهنگی تیپ خانه‌های روستایی با معماری سنتی نیز تهیه و با استفاده از تسهیلات بنیاد مسکن ساخته و طراحی شود که این امر خود در جذب توریست تاثیر بسزایی خواهد داشت که به دنبال آن می‌توانیم اقتصاد گردشگری روستا را فعال کنیم.
انتهای پیام/ج30

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد