رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

قم؛ قهرمان مسابقات کشوری بدمینتون کشور در رامسر شد

 

قم؛ قهرمان مسابقات کشوری بدمینتون کشور در رامسر شد

با پایان رقابت‌های 17 تیم؛
بدمینتون بازان قم قهرمان مسابقات دانش‌آموزی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدمینتون استان قم از قهرمانی تیم دانش آموزان این استان در پیکارهای بدمینتون قهرمانی دانش آموزان کشور خبر داد.


علی پنجه‌باشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: بیست و نهمین دوره مسابقات ورزشی بدمینتون دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی سراسر کشور در رامسر در حال برگزاری است که رقابت‌های مقطع ابتدایی آن با قهرمانی تیم استان قم به پایان رسید.
وی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها با شرکت دانش‌آموزان پسر سراسر کشور در مجموعه ورزشی شهید چمران رامسر در حال برگزاری است، ابراز داشت: این مسابقات با حضور چهره‌های آینده‌دار بدمینتون دانش‌آموزی کشور در سه مقطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان برگزار می‌شود.
رئیس هیئت بدمینتون استان قم اضافه کرد: رقابت‌های مقطع ابتدایی بدمینتون دانش‌آموزان پسر کشور در حالی با قهرمانی تیم دانش‌آموزان قم به پایان رسید که تیم‌های بدمینتون استان‌های فارس و مرکزی به ترتیب مقام‌های دوم و سوم این مسابقات را به دست آوردند.
وی همچنین با اشاره به نتایج بخش انفرادی این دوره از رقابت‌ها خاطرنشان کرد: در بخش انفرادی این مسابقات محمدباقر ترابی از تیم بدمینتون دانش آموزان استان قم به مقام نایب قهرمانی رسید.
وی در ادامه به تیم برتر اخلاق این دوره از مسابقات نیز اشاره کرد و عنوان داشت: جام اخلاق این دور از مسابقات بدمینتون دانش آموزان مقطع ابتدایی کشور در شهرستان رامسر به تیم بدمینتون دانش آموزان استان مازندران اهدا شد.
انتهای پیام/ل30

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد