رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

برگزاری مسابقات والیبال ساحلی کشور در رامسر رضایت بخش بود

 

برگزاری مسابقات والیبال ساحلی کشور در رامسر رضایت بخش بود

رئیس هیئت والیبال مازندران خبر داد:
بابلسر میزبان مسابقات والیبال قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال مازندران از میزبانی مسابقات والیبال نوجوانان قهرمانی کشور در مرحله مقدماتی منطقه شمال خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، معصومه قلی‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران ورزشی در ساری اظهار داشت: مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان کشور با حضور 32 تیم در چهار منطقه شمال، جنوب، غرب و شرق کشور برگزار می‌شود.
وی گفت: در این مسابقات تیم‌های منطقه شمال به میزبانی مازندران در بابلسر به صورت دوره‌ای به میدان میروند.
رئیس هیئت والیبال مازندران درباره هشت تیم شرکت‌کننده این مسابقات که به میزبانی بابلسر برگزار می‌شود، افزود: تیم‌های مازندران، تهران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، قم، سمنان، توابع تهران و گلستان به عنوان هشت تیم شرکت‌کننده در این رقابت‌ها هستند.
قلیزاده ادامه داد: تیم‌های اول و دوم از هر منطقه به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود می‌کنند تا چهره تیم قهرمان این دوره مشحص شود.
رئیس هیئت والیبال مازندران درباره زمان برگزاری این رقابت‌ها گفت: این مسابقات طی روزهای 10 تا 16تیر به میزبانی بابلسر برگزار می‌شود.
قلی‌زاده از سرمربیگری بهروز عطایی یکی از مربیان با تجربه مازندرانی در تیم ملی والیبال نوجوانان کشور خبر داد و افزود: این مسابقات مستقیما زیر نظر مربیان تیم ملی برگزار می‌شود و نفرات برتر این رقابت‌ها به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.
وی از تعامل و همکاری بسیار نزدیک هیئت والیبال مازندران با فدراسیون خبر داد و تصریح کرد: هیئت مازندران از هر نظر به ویژه در برگزاری اردوهای مشترک تیم‌های ملی و میزبانی مختلف مسابقات کشور با فدراسیون ارتباط نزدیک و حسنه دارد.
قلی‌زاده در پایان گفت: هیئت مازندران در هفته گذشته نیز میزبانی والیبال ساحلی قهرمانی کشور را در رامسر برگزار کرد که در آن مسابقات نیز 32 تیم از کشور حضور داشتند که این مسابقات با کوچکترین مشکلی به پایان رسید.
انتهای پیام/غ30

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد