رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

افتتاح بیست و نهمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان کشور در رامسر

 

افتتاح بیست و نهمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان کشور در رامسر

مسئول انجمن بدمینتون مدارس کشور:
چهارمی بدمینتون مدرسه‌ای ایران در جهان حفظ شود

خبرگزاری فارس: مسئول انجمن بدمینتون مدارس کشور گفت: مقام چهارمی بدمینتون دانش‌آموزان ایران در جهان باید حفظ شود.


سید علی زاهدی امروز در حاشیه مراسم افتتاح بیست و نهمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر افزود: این مسابقات که به میزبانی استان مازندران در رامسر برگزار می‌شود در سه رده ابتدایی، راهنمایی و متوسطه خواهد بود که از امروز آغاز و تا 23 تیر ماه ادامه خواهد داشت.
وی اظهار داشت: در مقطع ابتدایی پسران از 18 استان برای مسابقات بدمینتون اعلام آمادگی کردند که 90 ورزشکار در این مقطع تحصیلی در مسابقه رشته بدمینتون شرکت دارند.
مسئول انجمن بدمینتون مدارس کشور در ادامه با اشاره به تعداد ورزشکاران مقطع راهنمایی تصریح کرد: در این مقطع نیز از 22 استان و 110 ورزشکار برای شرکت اعلام آمادگی کردند و همچنین از 20 استان به 100 نفر هم در مقطع متوسطه در رشته بدمینتون مسابقه می‌دهند.
زاهدی با اشاره به اینکه هر دوره از مسابقات در هر مقطع در هشت روز به پایان می‌رسد، ادامه داد: انتخاب استعدادهای برتر در طول مسابقات انجام می‌شود که از آنان برای حضور در اردوهای آمادگی برای تشکیل تیم ملی دانش‌آموزی مدارس کشور به منظور اعزام به مسابقات جهانی ISF (فدراسیون ورزش مدارس جهان) استفاده می‌شود.
وی وضعیت ورزش بدمینتون مدارس کشور را خوب ارزیابی کرد و بیان داشت: تیم ملی نوجوانان و حتی جوانان صد درصد از همین دانش‌آموزان تغذیه می‌شود.
مسئول انجمن بدمینتون مدارس کشور خاطرنشان کرد: در حال حاضر در آخرین دوره مسابقات جهانی دانش‌آموزان در سال 2010 که در کشور بلغارستان برگزار شد دانش آموزان ورزشکار ما در رشته بدمینتون مقام چهارم جهان را از آن خود کردند.
وی در پایان افزود: مسابقات بدمینتون کارکنان وزارت آموزش و پرورش کشور را نیز در شهریور ماه در یکی از استان‌ها خواهیم داشت.
انتهای پیام/ب10

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد