رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

قهرمانی تهران در رامسر

  

قهرمانی تهران در رامسر

رئیس هیئت والیبال مازندران خبر داد:
قهرمانی تهران در مسابقات والیبال ساحلی کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال مازندران از قهرمانی تیم دانشگاه آزاد تهران در مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور در رامسر خبر داد.


معصومه قلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اشاره به اینکه در ششمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور 35 تیم از سراسر کشور حضور داشتند، افزود: تیم‌ها در گروه‌های مختلف تقسیم شدند که در نهایت تیم دانشگاه آزاد تهران قهرمان شد.
وی گفت: با انجام مسابقات در دور مقدماتی تیم‌های دانشگاه آزاد تهران، گنبد، تله کابین رامسر و آذربایجان غربی موفق شدند با شکست حریفان به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.
رئیس هیئت والیبال مازندران درباره تیم‌های نیمه نهایی این مسابقات بیان داشت: در فینال این مسابقات تیم دو نفره دانشگاه آزاد دو بر صفر تیم گنبد را شکست داد و قهرمان شد همچنین تیم تله کابین رامسر نیز در دیدار رده‌بندی با نتیجه دو بر صفر برابر آذربایجان غربی به برتری رسید و به مقام سوم این رقابت‌ها دست پیدا کرد.
قلی‌زاده درباره تعداد تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ای که کمیته مسابقات فدراسیون به هیئت اعلام کرده بود در ابتدا قرار شد که 20 تیم در این رقابت‌ها شرکت کنند که در نهایت یک روز قبل از آغاز مسابقات فدراسیون به هیئت والیبال اعلام کرد که تعداد تیم‌ها افزایش خواهد یافت.
وی در ادامه افزود: از 20 تیمی که قرار بود در ششمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور در رامسر شرکت کنند تعداد تیم‌ها در نهایت به 35 تیم رسید.
رئیس هیئت والیبال مازندران از ارتقای سطح کیفی این مسابقات خبر داد و اظهار داشت: در این دوره از مسابقات تیم‌های بسیار خوبی حضور داشتند، رقابت تنگاتنگ و خوبی با هم داشته و با توجه به نظرسنجی که صورت گرفت از میزبانی مازندران نیز رضایت کامل اعلام شد.
قلی‌زاده در مورد استقبال تماشاگران از این مسابقات تصریح کرد: با توجه به علاقمندی مردم مازندران به ورزش والیبال و ساحلی بودن شهرستان رامسر این مسابقات با استقبال بسیار خوبی از سوی مهمانان، مسافران و همچنین تماشاگران رامسری همراه بود.
وی در پایان گفت: در این دوره از مسابقات داوران زیادی برای قضاوت از سوی فدراسیون انتخاب شده بودند که فکر می‌کنم این دوره از مسابقات یکی از کم نقص‌ترین رقابت‌ها بود.
به گزارش فارس، ششمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور که از 31 خرداد در سواحل رامسر آغاز شده بود عصر دیروز جمعه سوم تیر با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد تهران پایان یافت.
انتهای پیام/ب20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد