رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

راه‌اندازی مدرسه تخصصی ورزش در رامسر

 

راه‌اندازی مدرسه تخصصی ورزش در رامسر
معاون آموزش و پرورش مازندران خبر داد:
راه‌اندازی مدرسه تخصصی ورزش در مازندران

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش مازندران از آمادگی این استان برای راه‌اندازی مدرسه تخصصی ورزش خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، بیست و نهمین دوره از مسابقات ورزشی دانش‌آموزان کشور بعدازظهر امروز در رامسر آغاز شد.
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران در مراسم افتتاحیه بیست و نهمین دوره از مسابقات ورزشی دانش‌آموزان کشور بیان داشت: 64 درصد نوجوانان سن 11 تا 14 سال به ورزش علاقه‌مند‌اند که در این بین فوتبال اولویت ورزشی پسران و والیبال اولویت ورزشی دختران را تشکیل می‌دهد.
احمد فرهودی تصریح کرد: مدرسه تخصصی ورزش نیز از مباحث مهم در دست انجام است که در استان نیز فعالیت‌هایی انجام شده است.
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران همچنین درباره مربیان تربیت بدنی نیز گفت: در کل کشور مقرر بود که 15 هزار مربی تربیت بدنی استخدام شود که در استان مازندران 418 مربی استخدام شدند.
وی درباره سالن‌های ورزشی مدارس نیز ادامه داد: در حال حاضر 16 سالن ورزشی در سطح استان در حال احداث است.
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران ورزش را امری ضروری برای سلامت جسم و روح دانست و گفت: ورزش در تامین سلامت جسمی و روحی ما نقش به‌سزایی دارد با توجه به اینکه امروزه زندگی ما یک زندگی ماشینی است.
فرهودی در ادامه با اشاره به بحث مدرسه بانشاط ابراز داشت: بحث مدرسه بانشاط یکی از مباحث مهمی است که در سطح وزارت به بحث گذاشته شده و در حال پیگیری است.
وی بیان داشت: این امر مگر با فراهم کردن فضاها، امکانات ورزشی و آموزشی محقق نخواهد شد.
قائم مقام ورزش مدارس کشور نیز طی سخنانی با قرائت پیام قائم مقام وزیر و رئیس تربیت بدنی و سلامت کشور طی سخنانی گفت: برگزاری این مسابقات در شناسایی استعدادهای ورزشی افراد نقش به‌سزایی دارد.
محمد بخردی ابراز امیدواری کرد؛ ورزشکاران شرکت‌کننده از استان‌های مختلف ایران بتوانند مهارت و شایستگی‌های خود در این رشته ورزشی را به نمایش بگذارند.
این مسئول یادآور شد: ما امروز بار دیگر شاهد رقابت‌های ورزشی و سالم جوانان و نوجوانان ما هستیم و امید است که بعد از مسابقات با کوله‌باری از تجربیات و رفاقت‌ها وارد استان خود شوند.
وی اذعان داشت: در سال گذشته 99 کاپ اخلاق به تیم‌های برتر اهدا کردیم که امسال نیز 66 کاپ اخلاق برای تیم‌های ورزشی درنظر گرفته‌ایم.
انتهای پیام/ن20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد