رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

بخشدار مرکزی رامسر معارفه شد

 

بخشدار مرکزی رامسر معارفه شد
بخشدار مرکزی رامسر معارفه شد

خبرگزاری فارس: با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران و با حکم بخشدار مرکزی رامسر معارفه شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، طی حکمی از سوی وزیر کشور ابراهیم شیرود عشوریان به عنوان بخشدار مرکزی رامسر منصوب شد و با اهدای لوح سپاسی از سوی فرماندار از زحمات غلامرضا فروغ خلعتبری قدردانی شد.
فرماندار رامسر در این مراسم گفت: با تصویب شهرستان رامسر به‌عنوان شهرستان گردشگری الکترونیک، دستاوردهای مثبتی برای شهرستان به ارمغان آورده شد و مصوبات خوبی در حوزه شهری و روستایی به تصویب رسیده است.
محمدصالح رضاخانی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران خدمات شایان توجهی در همه نقاط کشور صورت گرفت که از میان روستاها هم شامل این خدمات شدند، اما در دولت نهم و دهم توجه به روستاها بیش از گذشته شده و این امر را همه آنهایی که در دستگاه‌های اجرایی کار کرده‌اند و یا خود در روستاها هستند، لمس کرده‌اند.
رضاخانی تصریح کرد: شهرستان رامسر از دیرباز به جهت پذیرش بالای مسافر، سیر و سفر در سبد درآمدی مردم این شهر قرار گرفته و مردم با این امر کنار آمده‌اند و چون بخش زیادی از این گردشگران در حوزه روستاها به گردش و سیاحت می‌پردازند، بنابراین توجه به این نکته ایجاب می‌کند که اهداف بلندی را در راستای توسعه صنعت گردشگری در روستاها دنبال کنیم.
وی با اشاره به پروژه‌های بزرگ گردشگری چون پروژه روستای هدف گردشگری (گرسماسر)، فرودگاه و کنارگذر ساحلی که اکنون نوبت سوم مناقصه آن در جراید منتشر شد و ... خاطرنشان کرد: با به بهره‌برداری رسیدن پروژه‌های مذکور، تکلیف همه مدیران مرتبط در حوزه گردشگری علاوه بر مناطق شهری در مناطق روستایی نیز سنگین‌تر میشود.
رضاخانی اضافه کرد: نکته مهم دیگری که باید در روستاها مورد توجه قرار گیرد، امر کشاورزی و دامپروری بوده که سبب ماندگاری روستاییان در روستاها میشود که خواسته به‌حق روستاییان است.
وی در پایان از خدمات ارزنده غلامرضا فروغ خلعتبری در دو دهه در سمت بخشدار مرکزی رامسر قدردانی کرد و گفت: همه این پست‌ها و مقام‌ها بدون کارنامه موفق ارزشی نداشته و همه ما بر اساس اعتقادات خود باید در مدت مسئولیت‌مان کارنامه‌ای را ارائه دهیم که موجبات رضایت خدا و خلق خدا را فراهم سازد و این معیار اصلی و اساسی خدمت‌رسانی به مردم و نظام اسلام است.
در ادامه غلامرضا فروغ خلعتبری بخشدار سابق و معاون فرماندار به تشریح بخش‌هایی از عملکرد خود در طول سال‌های خدمتی پرداخت و گفت: از سال 1370 به سمت بخشدار رامسر منصوب شدم و در تمام طول 19 سال سعی کردم تا با صداقت و عدم تبعیض و با میانه‌روی در تمام امور و احترام به قانون و اشرافیت به کار به مردم شهرستان خدمت کنم.
وی افزود: در دوران تصدی اینجانب به سمت بخشدار حدود 2 هزار پروژه در حوزه بخش انجام شده که حاصل کار دسته‌جمعی همه مدیران است.
خلعتبری اضافه کرد: در طول این سال‌ها با 650 مدیر، دو امام جمعه، چهار نماینده مجلس و هفت فرماندار کار کرده‌ام و نیک می‌دانم که آفت مدیریت، وارد حاشیه‌ها شدن و بازی‌های سیاسی، باند بازی‌ها و .. است و همه مدیران باید خود را از این آفت‌ها به‌دور نگه داشته و توان خود را برای کارکردن و انجام وظایف محوله خود مصروف بدارند.
معاون فرماندار و بخشدار سابق رامسر در پایان با قدردانی از همه کسانی که در طول این سال‌ها با وی همکاری داشته‌اند، گفت: همواره الگویم در انجام کارها، شهید عقیل عباس مفرد بخشدار سابق رامسر بود که در سال‌های اول انقلاب بدست منافقین کوردل به شهادت رسید.
در بخش دیگر مراسم مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری نیز گفت: جمهوری اسلامی بر دو پایه مشروعیت و مقبولیت واقع شده است و شانیت ما مدیران چیزی جزء خدمت‌گزاری و به عدالت رفتار‌کردن با مردم نیست.
محمدمهدی محمدی افزود: دشمن از 32 سال قبل، تنها راه ضربه زدن به نظام را، اختلاف‌انداختن بین مسئولان و مردم می‌داند و از هیچ تلاشی نیز در این راه فروگذار نکرده است و این امر لزوم تبعیت از ولایت فقیه را روشن می‌سازد و پیروی از ولایت فقیه باید اعتقادی باشد و نه مصلحتی و به‌واسطه اختلافاتی که اکنون در کشور بروز کرده است، همه مسئولان و مردم باید در مسیر ولایت فقیه گام به گام قدم بردارند.
ابراهیم شیرود عشوریان بخشدار بخش مرکزی رامسر نیز با قدردانی از حضور همه مدیران و فرماندار و جامعه روحانیت طی سخنان کوتاهی گفت: شهرستان رامسر با مساحت 750 کیلومتر مربع و 266 شهید سرافراز و دو شهید گمنام و تعداد قابل توجهی از جانبازان و آزادگان مسئولیت خدمت‌رسانی را سنگین‌تر می‌کند و با توجه به وجود نیروهای موفقی از این شهرستان در پیکره دولت و زیبایی‌های خدادادی باید در زمینه توسعه پایدار و ایجاد اشتغال در این شهرستان تلاش وافری کرد و در راستای اهداف عالیه انقلاب اسلامی اهتمام جدی ورزید.
انتهای پیام/ل10

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد