رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

آب شهرستان رامسر آلودگی میکروبی ندارد

  

آب شهرستان رامسر آلودگی میکروبی ندارد
مدیر عامل آبفای شهری مازندران / بخش دوم و پایانی
آب شهرهای مازندران آلودگی میکروبی ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان مازندران تاکید کرد: آب شهرهای مازندران آلودگی میکروبی ندارند.


به گزارش خبرگزاری فارس خبرنگار شهرستان ساری محمدتقی حسین‌زاده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران بیان داشت: مردم مازندران می‌توانند با اطمینان کامل از آب آشامیدنی استفاده کنند.
وی با اعلام اینکه آب شهرهای مازندران آلودگی شیمیای و میکروبی ندارد خاطرنشان کرد:‌ متولی اصلی تشخیص آلودگی میکروبی در صنعت آب باید آب و فاضلاب باشد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان مازندران با اشاره به اینکه روزانه مخازن آب در مازندران کلرسنجی و آزمایش می‌شود تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز کار نظارت خود را به صورت دائمی انجام می‌دهد.
حسین‌زاده با اعلام اینکه کمبود آب در شهرستان بابل از مرز بحران گذشته است بیان داشت: امسال قرار است 5 حلقه چاه در این شهرستان بازسازی شود و دو حلقه چاه تجهیز شود تا میزان ورود آب در ثانیه تا 200 لیتر افزایش پیدا کند.
وی از شهرستان رامسر به عنوان غربی‌ترین شهر مازندران و شهر نمونه گردشگری در کشور یاد کرد و اضافه کرد: برای رفع مشکلات کمی و کیفی آب در این شهرستان اقدامات زیادی در حال انجام است.
وی یادآور شد: تصفیه‌خانه شهرستان رامسر تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان مازندران با تاکید بر اینکه بنا داریم برای انجام تعدادی از پروژه‌های آبفای مازندران از طریق فاینانس عمل کنیم، خاطرنشان کرد: پروژه‌های آبفای 7شهرستان استان مازندران در حال بهره‌برداری است.
حسین‌زاده تعداد پروژه‌های کوچک و بززرگ استان را 152 پروژه اعلام کرد و افزود: در بخش فاضلاب نیز 7 پروژه در شهرهای استان در دست اجرا است.
وی اعتبار سال گذشته آبفای مازندران را 41 میلیارد تومان اعلام کرد و از کاهش 18 درصدی اعتبارات ملی و استانی در سال جاری خبر داد.
حسین‌زاده وجود آهن در آب شهر کلارآباد را تائید کرد و افزود: با تلاش کارشناسان آبفای مازندران قرار است تمام شهرهای دارای مشکل استان از نظر آب و موارد بهداشتی لیست شوند.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان مازندران با اشاره به اینکه تحریم‌های بین‌المللی اجرای فاضلاب شهرستان ساری و بابل را نیز تحت الشعاع خود قرا داده است تصریح کرد:‌دشمنان نظام اسلامی علاوه بر اینکه با دولت ما دشمنی دارد دشمنی خود را با ملت نیز به اثبات رساندند.
وی ابراز امیدواری کرد با افتتاح طرح فاضلاب شهرستان ساری و بابل مشکل زیست‌محیطی این دو شهر حل می‌شد.
مدیر عامل آبفای شهری مازندران با اعلام اینکه فاز نخست فاضلاب این دو شهر مازندران باید در ابتدای سال 90 به بهره‌برداری می‌رسید، اضافه کرد: سعی می‌کنیم کمبود اعتبارات بانک جهانی را از طریق اعتبارات ملی جبران کنیم.
حسین‌زاده وعده داد: فاز نخست پروژه فاضلاب ساری و بابل در هفته دولت به بهره‌برداری برسد.
انتهای پیام/ل10

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد