رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

بهسازی راه‌های روستایی رامسر کند است

 

بهسازی راه‌های روستایی رامسر کند است
رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی رامسر:
بهسازی راه‌های روستایی رامسر کند است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی رامسر از کندی بهسازی راه‌های روستایی شهرستان ابراز نگرانی کرد.


محمد آزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر افزود: در حال حاضر وضعیت راه‌های روستایی ما مطلوب نیست و توسعه و بهسازی این راه‌های ارتباطی به ویژه در مناطق ییلاقی و کوهپایه به کندی صوررت می‌پذیرد و در برخی مناطق اصلا صورت نمی‌گیرد که این دغدغه بزرگ ما است.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان رامسر از جمله شهرستان‌های مسافرخیز استان محسوب می‌شود باید به روستاهای آن به دلیل داشتن زیبایی‌ها و طبیعتی بکر و خدادادی نگاه ویژه داشته باشیم.
رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی رامسر راه‌های ارتباطی این مناطق را عاملی برای آبادانی و توسعه روستاها دانست و ادامه داد: توسعه راه‌های روستایی نه تنها باعث جذب توریست و گردشگر به روستاها شده و به دنبال آن رونق اقتصادی در روستاها را شاهد خواهیم بود بلکه باعث کاهش مهاجرت روستائیان به شهرها می‌شود.
آزاد در ادامه بیان داشت: بدون شک توسعه راه به عنوان یکی از زیرساخت‌های اصلی پیشرفت و ارتقا در کشور و هر شهرستانی است که باید بدان توجه ویژه‌ای داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه روستاهای شهرستان بیشتر از خانوارهای بالای جمعیتی برخوردارند باید برای رفاه حال مردم و همچنین مسافران درصدد آسفالت راه ارتباطی روستاها باشیم.
وی تصریح کرد: توسعه و آسفالت راه‌های روستایی باعث می‌شود تا میزان دسترسی مردم به سایر امکانات مورد نیاز زندگی افزایش یابد که این خود راهی برای جلوگیری از مهاجرت‌ها محسوب می‌شود.
رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی رامسر همچنین از رفع نواقص روشنایی معابر روستایی خبر داد و بیان داشت: طی مذاکرات و مکاتباتی که با اداره برق شهرستان انجام شد پیمانکار برای رفع نواقص روشنایی معابر روستایی گرفته شد و به‌زودی نواقص روشنایی معابر روستایی برطرف می‌شود.
وی افزود: این کار که به صورت مشارکتی بین شوراهای اسلامی، دهیاری‌ها و اداره برق شهرستان رامسر انجام می‌شود تاکنون رضایت‌مندی کامل مردم، شوراها و دهیاران را به همراه داشته است که جا دارد از تمامی کسانی که در این راستا اقدام موثر داشته و برای توسعه و آبادانی روستاها تلاش می‌کنند تقدیر و تشکر کنم.
انتهای پیام/ل20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد