رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

حضور 20 تیم در والیبال ساحلی قهرمانی کشور در رامسر

 

حضور 20 تیم در والیبال ساحلی قهرمانی کشور در رامسر
رئیس هیئت والیبال مازندران خبر داد:
حضور 20 تیم در والیبال ساحلی قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال استان مازندران از حضور 20 تیم در ششمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور در رامسر خبر داد.


معصومه قلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از شهرستان ساری بیان داشت: شرایط میزبانی این دوره از رقابت‌ها مهیا است و با تلاش کمیته فنی مسابقات، برگزاری این رقابت‌ها مشکلی ندارد.
وی گفت: در این دوره از مسابقات با توجه به حضور 20 تیم استقبال بسیار خوبی از سوی هیئت‌ها شده و سعی میشود که با نظارات دقیق کمیته مسابقات و داوری این دوره از مسابقات با بدون کوچک‌ترین مشکل و حاشیه‌ای به پایان برسد.
رئیس هیئت والیبال استان مازندران افزود: این مسابقات از امروز سه‌شنبه 31 خرداد به مدت پنج روز تا چهارم تیر در ساحل رامسر برگزار می‌شود.
وی اظهار داشت: این مسابقات زیر نظر فدراسیون و مربیان تیم ملی برگزار می‌شود و نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم نیز دعوت می‌شوند.
رئیس هیئت والیبال مازندران درباره گروه‌بندی این رقابت‌ها گفت: 20 تیم شرکت‌کننده در این مسابقات در چهار گروه به صورت دوره‌ای با هم مسابقه می‌دهند و در نهایت از هر گروه دو تیم برتر راهی مرحله نیمه نهایی می‌شوند و با برگزاری مرحله نیمه‌نهایی تیم‌های راه یافته به فینال و پایانی مشخص می‌شوند.
قلی‌زاده درباره میزان آمادگی تیم مازندران تصریح کرد: تیم مازندران میزبان این مسابقات برای حضور در این رقابت‌ها تمرینات و اردوی مناسبی را پشت سر و با آمادگی کامل در این رقابت‌ها شرکت کرد.
وی اضافه کرد: قطعا یکی از مدعیان این دوره از مسابقات برای کسب عنوان قهرمانی به میدان می‌رود.
رئیس هیئت والیبال مازندران در پایان از تمامی مسئولان و حامیان مالی در برگزاری این مسابقات تشکر کرد و افزود: از رئیس فدراسیون و مدیر کل تربیت بدنی مازندران در حمایت از برگزاری و میزبانی این مسابقات نیز قدردانی می‌کنم.
انتهای پیام/ل20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد