رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

استاندار مازندران در یک اقدام نادر و در رامسر!

 

استاندار مازندران در یک اقدام نادر و در رامسر!

نشست خبری استاندارمازندران روز پنج شنبه 90/3/19 در مجتمع فرهنگی اردویی میرزا کوچک خان شهرستان رامسر برگزار می‌گردد.
به گزارش مجله خبری تنکابن ورامسر(دریادیم)/ در این نشست جمعی ازمعاونین و مدیران ستادی استانداری، مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران، روابط عمومی‌ فرمانداری‌های و اصحاب رسانه مکتوب و مجازی غرب استان حضور خواهند داشت.

کمال رستمعلی، رییس اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران عنوان کرد: برپایی این نشست در راستای تعامل سازنده استاندار مازندران با اقشار مختلف جامعه به ویژه رسانه‌ها برای تعالی و پیشرفت استان می‌باشد.

رییس اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری با بیان اینکه خبرنگاران می‌توانند در این نشست به طرح مشکلات خود بپردازند، افزود: طی این جلسه در مورد مهمترین خدمات دولت در منطقه صحبت خواهد شد و خبرنگاران نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص رشد و توسعه استان مطرح خواهند کرد.

رستمعلی اظهار داشت: نشست خبری موصوف روز پنج شنبه ۱۹/۳/۹۰ در مجتمع فرهنگی اردویی میرزا کوچک خان شهرستان رامسر برگزار می‌گردد.

وی در مورد نحوه دعوت از خبرنگان در نشست خبری استاندار، بیان کرد: برای حضور تمامی خبرنگاران فعال غرب مازندران در این نشست، علاوه بر لیست ارسالی نمایندگی خانه مطبوعات غرب استان و افراد معرفی شده از سوی فرمانداری‌ها، با دفاتر روزنامه‌ها، هفته‌نامه‌ها، سایت‌ها و نمایندگی خبرگزاری ها تماس گرفته و از آنها خواسته شده تا خبرنگار مستقر در غرب استان آن رسانه را به اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری معرفی کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد