رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مریسا ساکتی: رامسر زمینه مناسبی برای رشد صنایع غذایی دارد

مریسا ساکتی: 

رامسر زمینه مناسبی برای رشد صنایع غذایی دارد

رامسرنیوز- رامسر زمینه مناسبی برای رشد صنایع غذایی دارد. 

به گزارش رامسرنیوز، مریسا ساکتی، دانشجوی رامسری رشته مهندسی علوم و صنایع غذایی با بیان مطلب فوق افزود: 

شهرستان رامسر به دلیل بهره مندی از شرایط جوی ویژه می تواند در زمینه صنایع غذایی به رشد قابل توجهی برسد و از این طریق به ثروت عمومی دست یابد. 

وی ادامه داد: اراضی کشاورزی موجود در رامسر می تواند محل کشت گیاهان ارزشمند و پر درآمد دارویی، آرایشی، بهداشتی و غذایی گردد و از طریق تجارت و بازرگانی محصولات دارای ارزش افزوده بیشتر، مردم این شهرستان به درآمدهای چشمگیری دست یابند. 

ساکتی گفت: در مناطق جلگه ای و کوهستانی رامسر استعدادهای زیادی نهفته است که ما متاسفانه تا الآن نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و من پیشنهاد می کنم مسئولان و مردم با برنامه ریزی و مشارکت هدفمند، جمعیت این شهرستان زیبا را به ثروتهای خدادادی برسانند. 

وی که از طریق شبکه اینترنت با رامسرنیوز مصاحبه انجام داده است ضمن بیان ارزشهای نهفته در علوم و صنایع غذایی افزود: گونه های مختلف گیاهی وجود دارند که می توانند در تولید مواد دارویی،آرایشی و بهداشتی و غذایی بعنوان مواد اولیه در نظر گرفته شده و باعث رشد درآمد و اشتغال مردم رامسر شوند و علاوه بر آن در تعیین رژیم درست غذایی مردم منطقه نیز نقش اساسی ایفا کنند و باعث کاهش بیماریهای ناشی از مصرف غذاهای غیرسالم گردند. 

این دانشجوی مهندسی علوم و صنایع غذایی اهل رامسر در پایان پیشنهاد کرد: 

توصیه من به همشهریانم این است که به تدریج به کشت گیاهان دارای ارزش اقتصادی بیشتر گرایش پیدا کنند چرا که از این طریق با استقرار کارخانجات صنایع غذایی می توان مشکل بیکاری و کمبود درآمدهای عمومی را به مرور زمان حل کرد و البته شاید بتوان رامسر را به یکی از قطب های صنایع غذایی کشور تبدیل نمود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد