رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

دوندگان جاده ابریشم شنبه هفتم خرداد وارد رامسر می شوند

 

دوندگان جاده ابریشم شنبه هفتم خرداد وارد رامسر می شوند

دوندگانی از کشورهای کانادا، انگلیس، ایرلند، استرلیا، روسیه، چین و تایوان در مسیر جاده ابرایشم

در مسیر 10 هزار کیلومتری انجام میشود؛
رقابت دوندگان بین‌المللی در جاده ابریشم

خبرگزاری فارس: رئیس گروه توسعه ورزش همگانی تربیت بدنی مازندران از حضور یک گروه از دوندگان زبده بین‌المللی و جهانی در شهرهای استان مازندران خبر داد.


مهرداد وکیلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری بیان داشت: دوندگانی از کشورهای کانادا، انگلیس، ایرلند، استرلیا، روسیه، چین و تایوان در مسیر جاده ابرایشم با شعار حفاظت امور زیست محیطی و کمبود آب می‌دوند.
وی در ادامه گفت: این دوندگان در روز شنبه هفتم خرداد وارد استان و شهرستان رامسر می‌شوند و پس از پنج روز اقامت در مازندران در روز پنجشنبه 12خرداد وارد استان گلستان می‌شوند.
رئیس گروه توسعه ورزش همگانی تربیت‌بدنی مازندران افزود: در بین این ورزشکاران دوندگانی چون «کوین لین» از تایوان، «چن جون»، «کانگووا» و «بای بین» از چین، «جودی بلومر» از کانادا، «اندرو استراچان» از انگلستان، «اولیا کورژ» از روسیه، «استفان مک نالی» از ایرلند، «فاندرو پیکاک» از استرلیا به همراه «روسوان چن» از تایوان به عنوان عکاس حضور دارند.
وی در ادامه افزود: این دوندگان خارجی جز نخستین اشخاصی هستند که تمام مسیر جاده ابریشم تقریبا 10 هزار کیلومتر را به مدت 150 روز با میانگین 70 کیلومتر در هر روز می‌پیمایند.
وکیلیان تصریح کرد: این سفر در تایوان برنامه‌ریزی شده و به صورت یک نمایش رسانه‌ای مهم در چین و تایوان برای کشورهای جاده ابریشم تولید می‌شود.
وی افزود: این امر نشان‌دهنده ارزش‌های المپیک از جمله دوستی، احترام و فضیلت است.
رئیس گروه توسعه ورزش همگانی تربیت بدنی استان مازندران اظهار داشت: در این سفرا دوندگان با شعار حمایت از محیط زیست از تمامی شهرهای مازندران عبور می‌کنند و پس از پنج روز وارد استان همجوار گلستان می‌شوند.
وی بر اهمیت عنوان کردن این برنامه تصریح کرد: به همین منظور بهرام افشارزاده برای هماهنگی بیشتر با این ورزشکاران مکاتباتی با مدیران کل استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی برای همکاری لازم و پوشش خبری انجام دادند.‌
رئیس گروه توسعه ورزش همگانی تربیت بدنی استان مازندران گفت: اداره‌کل تربیت بدنی مازندران نیز برای هر چه باشکوه برگزار شدن این همایش مکاتباتی با ادارات تربیت بدنی شهرستان‌های استان و روابط عمومی و با رسانه‌های گروهی و خبرگزاری برای پوشش خبری و مراسم استقبال از مهمانان خارجی داشته است.
وکیلیان در پایان افزود: پس از سفر پنج روزه دوندگان بین‌المللی از شهرهای مازندران از طریق مرز باجگیران از ایران خارج می‌شوند.
انتهای پیام/ل20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد