رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

تا 2 سال آینده؛فرودگاه رامسر بین‌المللی می‌شود

 

تا 2 سال آینده؛
فرودگاه رامسر بین‌المللی می‌شود
تا 2 سال آینده؛
فرودگاه رامسر بین‌المللی می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران از اختصاص اعتبار 50 میلیون دلاری برای توسعه فرودگاه رامسر خبر داد و گفت: این فرودگاه تا دو سال دیگر به یک فرودگاه بین‌المللی تبدیل می‌شود و پروازهای مستقیم خارجی نیز دارد.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، سید علی‌اکبر طاهایی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح کارخانه تولید خوراک طیور سوربن شمال در منطقه چمستان نور بیان داشت: استان مازندران نیازمند سرمایه‌گذاری است، این خطه با این چشم‌انداز و نعمات خدادادی باید با سرمایه‌گذاری و فکر و ایده منشأ خدمات و کارآفرینی شود.
وی اظهار داشت: در این استان نباید تنگ‌نظر بود و مانع کارآفرینی و سرمایه‌گذاری شد زیرا به فرموده رهبر انقلاب در سال 88 در چالوس «مازندران با دارا بودن همه این امکانات نباید فقیر بماند».
استاندار مازندران احداث این کارخانه را نمادی از عبارت ما می‌توانیم دانست و افزود: عبارت ما می‌توانیم نخستین بار از سوی امام (ره) مطرح شد و در واقع بیان قرآن است که ایشان تفسیر فرمودند و بیان داشتند ما می‌توانیم بر استکبار فائق آییم.
وی اضافه کرد: مازندرانی‌های باهمت تلاش کنند تا ظرفیت‌های استان شکوفا شود و به کشاورزی، دامپروری و صنعت مطمئن و سود‌آور دست پیدا کنیم.
طاهایی تصریح کرد: ایجاد 102 هزار شغل در مازندران به همت سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و حمایت از سرمایه‌گذاری امکان‌پذیر است.
وی به تحریم ایران توسط دشمنان اشاره کرد و افزود: تلاش مذبوحانه استکبار برای دشمنی با ایران با تحریم‌ها بدین جهت بود تا ایران و ایرانی نتواند سر بلند کند و قامت افراشته دارد اما ما به برکت رهبری و ولایت توانستیم همه مشکلات را برطرف و بر بلندای جهان بایستیم.
استاندار مازندران با اشاره به فتح خرمشهر اظهار داشت: اینکه امام فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد» بدین جهت بود که ایمان خدایی، نیت الهی و حرکت و هدف مخلصانه در کار بود و خداوند کمک کرد تا پیروز شدیم و هرگاه چنین بود ما پیروز بودیم و هرگاه مغرور شدیم، ضربه خوردیم.
طاهایی بیان داشت: اینکه انقلاب ما با همه شرایط پیش آمده در طول 32 سال گذشته همچنان پایدار است و دشمن نتوانست ایرانی هویت‌مدار را از صحنه خارج کند. ولایت‌مداری از آموزه‌های فاطمه و علی و ائمه معصومین بود.
استاندار مازندران از اعتبار 50 میلیون دلاری برای توسعه فرودگاه رامسر خبر داد و گفت: با طولانی‌تر کردن باند و تجهیز و توسعه، این فرودگاه تا دو سال دیگر به یک فرودگاه بین‌المللی تبدیل و پروازهای مستقیم خارجی نیز خواهد داشت.
انتهای پیام/آ30

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد