رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

دولت نسبت به احداث بزرگراه رامسر تا نور مصمم است

 

دولت نسبت به احداث بزرگراه رامسر تا نور مصمم است

استاندارمازندران: دولت نسبت به احداث بزرگراه رامسر تا نور مصمم است
ساری - استاندار مازندران گفت: دولت نسبت به عملیاتی کردن طرح احداث بزرگراه دو طبقه رامسر تا نور تا پایان سال 1391 مصمم است.
استاندارمازندران: دولت نسبت به احداث بزرگراه رامسر تا نور مصمم است
'سیدعلی اکبر طاهایی' روز شنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی استان، اعتبار برآورد شده برای اجرای این طرح را دو هزار و 500 میلیارد تومان ذکرکرد.
وی در بخش دیگر سخنان خود ادامه داد: با بررسی های صورت گرفته تکمیل آزاد راه تهران شمال نیازمند 20 هزار میلیارد ریال اعتبار است.
وی رفع معضل زباله در شهرهای مختلف استان را از جمله دغدغه های اصلی مسوولان ذکرکرد و اظهارداشت: احداث نیروگاه زباله سوز و کارخانه بازیافت زباله در شهرهای مختلف استان از جمله اقدامات مهم صورت گرفته در این زمینه است.
وی فرودگاه دشت ناز ساری و رامسر و همچنین وجود چندین سد را از جمله مزیت های مهم در مازندران ذکرکرد و گفت: طرح توسعه و تجهیز فرودگاههای یاد شده انجام و یا در دست اقدام است.
مقام عالی دولت در مازندران گفت: نبود زیرساخت های لازم توسعه از جمله راهها باعث شده تا صنعت گردشگری در مازندران به رغم برخورداری از مواهب طبیعی به جایگاه واقعی خود دست نیابد.
'طاهایی'، وحدت، همدلی و وفاق در بین مسوولان را مهمترین نیاز امروز جامعه دانست و گفت: رشد و توسعه اقتصادی و همچنین پیشرفت و شکوفایی کشور در بخش های مختلف در گرو تحقق این امور است.
وی با اشاره به جایگاه رفیع شوراها در نظام اسلامی بیان داشت: در تدوین برنامه و سند توسعه استان باید از ظرفیت های بهینه شوراهای اسلامی به شکل مطلوب استفاده کرد.
رییس شورای اسلامی استان مازندران نیز در ابتدای این جلسه، کمبود اعتبار را از جمله مشکلات فراروی ذکرکرد و گفت: برای رفع این مشکل نیازمند همکاری بیش از پیش مسوولان هستیم.
'رضا محسن پور' گفت: نبود زیرساخت های لازم توسعه از جمله راهها، باعث شده تا مازندران در مقایسه با سایر استانهای کشور به رغم برخورداری از مواهب طبیعی متعدد، عقب مانده باشد.ک/3
2501/503/506

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد