رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مراسم تقدیر از بانوان نمونه ادارات شهرستان رامسر

 

مراسم تقدیر از بانوان نمونه ادارات شهرستان رامسر

فرماندار رامسر:
زنان در توسعه کشور نقش‌آفرین هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار رامسر گفت: حضور و نقش‌آفرینی زنان ما در جامعه قابل توجه است.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، محمدصالح رضاخانی شب گذشته در مراسم تقدیر از بانوان نمونه ادارات شهرستان رامسر افزود: زنان ما از ظرفیت‌های بالایی در راستای توسعه کشور برخوردارند به طوری که نقش‌آفرینی این بانوان در این راستا مثال‌زدنی است‌.
وی اظهار داشت: آمارها نشان از موفقیت‌های چشمگیر زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، علمی، پژوهشی و ... دارد و اگر آمار متقاضیان اشتغال را در نظر بگیریم قشر بانوان تحصیل کرده‌ای که مدارج علمی را طی کرده‌اند و آماده کار و تلاش هستند کاملا قابل توجه است.
فرماندار رامسر در ادامه بیان داشت‌: زنان ما می‌توانند فعالیت‌های اجتماعی وسیعی داشته باشند ولی چند حوزه است که مهم‌ترین حوزه‌های فعالیت بانوان است‌.
وی تصریح کرد: اگر زنان در ارتباط با جایگاه و ارزش واقعی خود اطلاع یابند، آنگاه است که می‌توان انتظارات خود را در ارتباط با داشتن یک خانواده ایده‌آل برآورده کرد.
رضاخانی ادامه داد: امروز جنگ نرم با هدف نشانه رفتن باورهای اعتقادی ما وارد صحنه شده است و پرداختن به شخصیت بزرگی همچون حضرت فاطمه زهرا (س) می‌تواند نجات‌بخش باشد‌.
وی خاطرنشان کرد: بانوان در این راستا می‌توانند با الگوگرفتن از بانوی دو عالم گام‌های بلندی بردارند، ضرورت حفظ ارزش‌ها و تعالی انقلاب می‌طلبد که زنان ما در این عرصه‌ها پررنگ‌تر و قوی‌تر وارد عمل شوند و مهم‌ترین بخش هم می‌تواند تربیت فرزندان باشد چرا که نسل آینده ساز کشور ما به دست بانوان است.
انتهای پیام/ل30

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد