رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

چهار طرح‌ سالم‌سازی دریا در رامسر

  

چهار طرح‌ سالم‌سازی دریا در رامسر

فرماندار رامسر خبر داد:
تعیین اعتبارات زیرساختی 50 نقطه ساحل مازندران

خبرگزاری فارس: فرماندار رامسر گفت: اعتبارات زیرساختی 50 نقطه ساحل در مازندران برای طرح‌های دریا مشخص شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، محمدصالح رضاخانی ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح سالم‌سازی ساحل طلایی رامسر افزود: با همت بالای شهرداری طرح ساحل طلایی به بهره‌برداری رسید و امید است که در مدیریت این طرح نیز بتوانیم رضایت مسافران و مهمانان را جلب کنیم.
وی اظهار داشت: به دلیل اهمیت بالایی که حوزه طرح‌های سالم‌سازی دارا است مسئولیت این طرح‌ها با فرمانداری بوده و از آنجایی که شهرستان رامسر یک شهرستان نمونه گردشگری و طبیعت‌گردی است در این حوزه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
فرماندار رامسر ادامه داد: ما در شهرستان رامسر دو منظر و جایگاه مهم دریا و جنگل را به غیر از جلگه و ... داریم که باید از ظرفیت‌های آن به نحو احسن استفاده کنیم.
وی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های ساحل و دریای ما بیش از این طرح‌های سالم‌سازی است باید زمینه و بستر کار را فراهم کنیم.
رضاخانی در ادامه بیشترین وسعت سواحل رامسر را از آن شهرداری‌ها دانست و تصریح کرد: بر ما تکلیف است که در راستای بهره‌برداری از دریا و سواحل برنامه کوتاه‌مدت یا بلندمدتی داشته و آن را برای رسیدن به اهداف که همان خواسته‌های شهروندان و مسافران است دنبال کنیم.
رضاخانی در ادامه بیان داشت: همان‌طوری که باید از ظرفیت‌های دریا استفاده کنیم جنگل نیز از ظرفیت‌های بالقوه خوبی برخوردار است که برای بالفعل رساندن آن نیز باید بسترسازی شود.
وی گفت: در حال حاضر 50 نقطه از سواحل در مازندران شناسایی و برای هر نقطه 700 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است تا زیرساخت‌های دریا انجام گیرد که هنوز سهم رامسر مشخص نشده است که به محض مشخص شدن دنبال خواهیم کرد.
فرماندار رامسر در ادامه طرح‌های سالم‌سازی امسال را در رامسر چهار طرح عنوان کرد و گفت: طرح‌های ما نسبت به سال گذشته به لحاظ سرویس بهداشتی، تجهیزات، نمازخانه و ... غنی‌تر شده است.
انتهای پیام/ل20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد