رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

تاکید بر اجرای کمربندی شهرستان رامسر به طول 11 کیلومتر

 

تاکید بر اجرای کمربندی شهرستان رامسر به طول 11 کیلومتر

معاون عمرانی استاندار مازندران خبر داد:
اجرای 2 هزار میلیارد تومان فعالیت عمرانی در مازندران

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: در مازندران 2 هزار میلیارد تومان پروژه اجرا کردیم که کمربندی جنوبی شهرستان بابل از آن جمله است.


به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سیدعیسی هاشمی در جلسه شورای اداری بابل بیان داشت: استان مازندران دارای 3 میلیون نفر جمعیت، 24 هزار کیلومتر وسعت و 230 هزار دانشجو است که سهم شهرستان بابل 30 هزار دانشجو با یک‌هزار و 600 کیلومتر وسعت است که شش درصد وسعت استان را به خود اختصاص داده است.
وی افزود: مازندران یکی از استان‌هایی است که بیشترین همکاری را با واحدهای آموزش عالی در کشور داشته است و مدیریت عالی استان نیز توجه ویژه‌ای به بحث اموزش و تربیت نیروی متخصص دارد.
معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه یکی از اهداف روابط عمومی استانداری مازندران ارتقای روابط دانشگا‌ه‌ها با صنعت است، گفت: دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به عنوان تنها دانشگاه دولتی کشور باید مورد حمایت ویژه قرار گیرد.‌
وی تصریح کرد: از دو سال گذشته برای توسعه فضای فیزیکی دانشگاه صنعتی نوشیرانی بابل مصوباتی در دانشگاه اجرا شده است و در این راستا 50 هکتار زمین برای توسعه دانشگاه در مرزن‌آباد بابل مهیا کردیم که در حال حاضر بخشی از کارهای اداری آن انجام شده و بخشی در حال انجام است که امیدواریم با عنایت ویژه وزارت علوم و دولت این پروژه به زودی به بهر‌ه‌برداری برسد.
هاشمی بیان داشت: در استان مازندران 2 هزار میلیارد تومان پروژه اجرا کردیم که از جمله آن در شهرستان بابل کمربندی جنوبی این شهرستان بوده که با بهره‌برداری از آن مشکل ترافیک این شهرستان حل می‌شود چرا که این شهرستان ترافیک ملی و استانی را از خود عبور می‌دهد.
وی از تصویب خطوط ریلی از در شهرستان بابل خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این خطوط شهرستان بابل از شرق به غرب استان و کشور متصل می‌شود.
معاون عمرانی استاندار مازندران اجرای کمربندی شهرستان رامسر به طول 11 کیلومتر را از دیگر پروژه‌های استان برشمرد و افزود: هم‌اینک اجرای این پروژه در حال نهایی شدن است و با بهره‌برداری از آن در زمینه صنعت، تولید و توسعه‌ راه‌ها اتفاق‌های خوبی می‌افتد.
وی اختصاص اعتبار برای اجرای کمربندی مرکز استان را بسیار ضروری برشمرد و گفت: رئیس جمهور در سفر به مازندران بارها بهره‌برداری سریع این پروژه را به استانداران وقت، شفقت، کریمی و طاهایی تذکر دادند تا هر چه زودتر این پروژه به اتمام برسد اما اعتباراتی به این پروژه اختصاص می‌یابد با نیازهای پروژه همخوانی ندارد.
هاشمی تصریح کرد: مازندران متعلق به مازندرانی‌ها نیست چرا که این استان 3 میلیون نفر جمعیت دارد اما در شرایط خاص به هفت تا 8 میلیون نفر خدمات میدهد و با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهد برخورداری از منابع مالی در حد خدمات نیست.
وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم استان مازندران به عنوان یک استان شهر دیده شود و اعتبارات ویژه‌ای که برای کلان‌شهر‌ها اختصاص می‌یابد به شهرهای مازندران نیز اختصاص یابد چرا که اعتبارات فعلی تطابقی با سرانه جمعیتی ندارد.
انتهای پیام/ل20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد