رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

استان رامسر و لیگ برتر دوچرخه سواری

 

استان رامسر و لیگ برتر دوچرخه سواری

برای نخستین بار انجام می‌شود:
اعزام دوچرخه‌سوار سیستان و بلوچستانی به مسابقات قهرمانی آسیا

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دوچرخه‌سواری سیستان و بلوچستان گفت: برای نخستین بار در تاریخ ورزش دوچرخه سواری این استان، یکی از ورزشکاران سیستان و بلوچستان به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شود.


مجتبی شجاعی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: نام امین نجفی‌بزی در آخرین روز برگزاری اردو در تهران در لیست 4 نفراعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا قرار گرفت.
وی افزود: امین نجفی‌بزی یکی از افتخارات ورزش دوچرخه‌سواری استان است که نام وی در لیست نهایی تیم ملی ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا قطعی شد.
رئیس هئیت دوچرخه سواری سیستان و بلوچستان ادامه داد: کسب مقام نخست در مسابقات جایزه بزرگ در استان تهران، کسب مقام دوم در مسابقات جایزه بزرگ در استان قزوین، کسب مقام سوم در لیگ برتر استان رامسر از مهم ترین افتخار آفرینی‌های امین نجفی‌بزی برای هئیت دوچرخه سواری سیستان و بلوچستان بوده است.
وی گفت: در حال حاضر این دوچرخه سوار زیر نظر مربی ژاپنی مشغول تمرین است تا با آمادگی کامل در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند.
شجاعی یادآور شد: در تلاشیم با برگزاری دوره‌های مختلف برای دوچرخه سواران استان، بتوانیم از لحاظ علمی آنها را با ورزش و رشته دوچرخه سواری بیشتر آشنا کنیم تا بتوانند با حضور در مسابقات مختلف همانند امین نجفی‌بزی برای استان و ورزش دوچرخه سواری افتخار آفرینی کنند.
رئیس هئیت دوچرخه سواری سیستان و بلوچستان بیان کرد: در حال حاضر شرایط لازم برای حضور دوچرخه‌سواران در تیم فراهم شده و امیدواریم امسال با شعار تعامل و همفکری بتوانیم در راستای فرهنگ سازی ورزش دوچرخه سواری در جامعه و قهرمان پروری بیشتر از گذشته تلاش کنیم.
امین نجفی‌بزی نیز ضمن قدردانی از زحمات رئیس هئیت دوچرخه سواری استان گفت: با روی کار آمدن مدیریت جدید، ورزش دوچرخه سواری در سیستان و بلوچستان جای خود را پیدا کرده و دوچرخه سواران با امید بیشتری به این ورزش روی می‌آورند.
وی گفت: در حال حاضر مشغول تمرینات فشرده برای حضور در مسابقات آسیا بوده و امیدوار است بتواند بار دیگر برای استان و ورزش دوچرخه‌سواری افتخار آفرینی کند. 
 http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=9002315016

انتهای پیام/ص30

نظرات 1 + ارسال نظر
داریوش فریاد رامسر یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 20:19 http://yellramsar.blogfa.com

سلام من با موضوع
کپ خودمانی با اعضای محترم شورای اسلامی شهر رامسر بروزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد