رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

همایش و جشنواره عطر گل یاس در رامسر

همایش و جشنواره عطر گل یاس در رامسر

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلای مازندران خبر داد:
حضور 250 هزار بانوی مازندرانی در جشن‌ کوثر

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلای مازندران از حضور 250 هزار بانوی مازندرانی در جشن‌های میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، فاطمه عاطفی صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره مراسم‌های گرامیداشت مقام زن توسط این نهاد اظهار داشت: جهان تشنه شناخت فاطمه است، و با توجه به اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) مظهر دفاع از ولایت مداری بود، زنان باید فرهنگ فاطمی را در خدمت رشد اقتصادی قرار دهند.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه جریان‌های انحرافی قصد دارند توسعه را در مقابل عفت و عصمت زنان قرار دهند، خاطرنشان کرد: نیازمندی بشر به الگو گرفتن از فاطمه زهرا (س) در جهانی که خلأ عاطفی و معنوی دیده می‌شود، بیشتر است.
وی با اشاره به اینکه مسئله زنان یکی از مسائل سیاسی و اجتماعی دنیای فعلی شده است، گفت: فراهم کردن شرایط اشتغال برای زنان در جوامع با وضع قوانین دفاعی از زنان نشان‌ دهنده این است که جوامعی که توسعه را ناشی از حضور زن در اجتماع به صورت صرف می‌دانستند، دچار مشکل شدند.
عاطفی با اشاره به برگزاری جشن‌های میلاد کوثر همزمان با ولایت حضرت زهرا (س) افزود: 40 عنوان برنامه در رده‌های مقاومت و بسیج اقشاری به صورت شاخص برگزار می‌شود.
عاطفی با اعلام اینکه 100 عنوان برنامه نیز توسط بسیج محلات در سراسر استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: 250 هزار بانوی بسیجی در این جشن‌ها و برنامه‌های گرامیداشت مقام زن و مادر حضور دارند.
مسئول بسیج زنان سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه 70 جشن بزرگ کوثر در حوزه‌های مقاومت خواهران اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: رویکرد اصلی برنامه‌های گرامیداشت مقام زن در استان در این هفته با محوریت عفاف و حجاب است.
وی با اشاره به اینکه در مراسم گرامیداشت مقام زن در سال ‌جاری همزمان با سالروز آزادسازی فتح خرمشهر و تولد امام خمینی (ره) نیز است، گفت: برنامه‌های مبتنی بر تکریم از مادران و همسران شهید نیز در نظر گرفته شده است.
عاطفی به اعلام برنامه‌های شاخص گرامیداشت مقام زن توسط سپاه کربلای مازندران اشاره کرد و افزود: نشست‌های فرهنگی با عنوان کرسیهای آزاد اندیشی، مسائل عفاف و حجاب، عصر شعری با حضور بانوان شاعره، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی، تجلیل از بانوان بسیجی و نمایشگاه عفاف و حجاب با عنوان عطر گل یاس در رامسر برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه جشن میلاد کوثر با عنوان طلایه‌داران عفاف و حجاب در تمام حوزه‌های مقاومت و کانون‌های اقشاری بسیج برگزار می‌شود، یادآور شد: در سطح ادارات نیز برنامه‌های برای بانوان بسیجی برگزار می‌شود.
مسئول بسیج زنان سپاه کربلای مازندران در پاسخ به سئوالی در مورد وضع نامناسب عفاف و حجاب در جامعه و نقش این نهاد فرهنگی در این زمینه، تصریح کرد: راه‌اندازی شبکه خوشه عفاف و حجاب در استان یکی از مأموریت‌هایی است که در سال 90 به ما واگذار شده است که باید براساس یک برنامه دراز مدت پنج ساله به یک وضع مطلوب برسیم.
انتهای پیام/ف/ل‌20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد