رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رئیس ارشاد اسلامی رامسر:امکانات تئاتر رامسر ناچیز است

  

رئیس ارشاد اسلامی رامسر:
امکانات تئاتر رامسر ناچیز است
رئیس ارشاد اسلامی رامسر:
امکانات تئاتر رامسر ناچیز است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر از امکانات ناقص و محدود تئاتر رامسر انتقاد کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، همایش سه روزه تئاتر اردیبهشت رامسر به مناسبت هفته جهانی تئاتر افتتاح شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامسر ظهر امروز در افتتاح این همایش گفت: این همایش به صورت هماهنگ در کشور، استان و تمام شهرستان‌ها برگزار می‌شود که در رامسر از امروز آغاز و تا عصر روز چهارشنبه 28 اردیبهشت ماه ادامه دارد.
حجت‌الاسلام اصغر کلارستاقی‌نژاد ویژگی ممتاز شهرستان رامسر را در این همایش حضور شورای راهبردی دانست و اظهار داشت: اداره ارشاد اسلامی زمینه را برای این همایش فراهم کرده و شورای راهبردی خود در این برنامه دخیل و تصمیم‌گیرنده هستند تا اگر جایی نیاز به راهبرد و حمایت دارد خود وارد عمل می‌شوند.
وی توانمندی هنرمندان شهرستان را خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: هنرمندان بسیار خوب و توانمندی را در شهرستان داریم که با برگزاری این مراسمات و اجرای کارهای خود ثابت کرده‌اند که حرفی برای گفتن دارند ولی امکانات و حمایت‌ها بسیار ناچیز و اندک است.
کلارستاقی‌نژاد تصریح کرد: اگر قرار باشد برای مقابله با تهاجم فرهنگی گام برداریم باید استعدادهای درخشانی را که به دلیل نبود امکانات خفته مانده‌اند را با حمایت‌های همه‌جانبه بیدار کنیم.
وی بیان داشت: نه تنها حمایت‌های مادی ما ناچیز است بلکه این هنرمندان از حمایت‌های معنوی نیز محرومند چرا که در این همایش با وجود فراهم‌آوردن حضور مردم و مسئولان و نصب بنرها و پلاکاردهای اطلاع‌رسانی حضور کمرنگی را شاهدیم که حق هنرمندان نیست که امیدواریم در روزهای آینده جبران شود.
در ادامه این مراسم جواد صارمی پیشکسوت تئاتر در شهرستان رامسر و عضو شورای راهبردی بیانیه روز جهانی تئاتر را قرائت کرد و برنامه با اجرای نخستین برنامه با نام تکرار به کارگردانی جواد شریعتی ادامه یافت.
در این همایش سه روزه پنج کار بسیار خوب از هنرمندان شهرستان رامسر به صورت صبح و عصر به اجرا در می‌آید.
انتهای پیام/ل20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد