رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسر، انتخاب اول عمانی ها برای گردشگری

 

رامسر، انتخاب اول عمانی ها برای گردشگری

طاهایی عنوان کرد:

مازندران انتخاب اول گردشگران عمانی است

ساری - خبرگزاری مهر: استاندار مازندران گفت: عمانی ها از مازندران به عنوان انتخاب نخست خود برای سفرهای گردشگری به ایران یاد کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران در سفر به کشور عمان با استاندار مسقط و برخی مقامات آن کشور برای برقراری ارتباط اقتصادی فی مابین دیدار و گفتگو کرد.

طاهایی در دیدار با السید سعود بن هلا بی حمد البوسعیدی، استاندار مسقط وعضو هیئت وزیران کشور عمان با اشاره به ظرفیت های تولیدی وتجاری مازندران گفت: مازندران آماده ارائه هرگونه خدمات وصادرات کالاهای مختلف به کشور عمان است.

وی، سطح تعامل و روابط سیاسی دولت ایران با کشور دوست ومسلمان عمان را خوب توصیف کرد وافزود: مازندران به عنوان یکی از استانهای مهم کشاورزی و گردشگری ایران آمادگی آن را دارد که با کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله کشور مسلمان عمان همکاری دوجانبه داشته باشد.

استاندار مسقط با ابراز خوشحالی از حضور هیئت ایرانی و استاندار مازندران به کشور عمان گفت: پادشاه عمان نسبت به رهبر کشور ایران علاقه بسیاری دارد و این علاقه و دوستی می تواند زمینه های مناسب سیاسی و اقتصادی زیادی را برای دو طرف ایجاد کند.

سید سعود بن هلا بی حمد البوسعیدی افزود: برخی شهرها مانند رامسر برای مردم عمان شناخته شده است و مازندران انتخاب های اول عمانی ها برای سفرهای گردشگری به ایران محسوب می شود.

طاهایی در این دیدار از مقامات و بازرگانان کشور عمان برای بازدید از ظرفیت های استان مازندران دعوت کرد. 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد