رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

قابل توجه علاقه مندان به شرکت در جلسه مجازی رامسری ها

 

قابل توجه علاقه مندان به شرکت در جلسه مجازی رامسری ها

سلام دوستان گرامی 

به دنبال پیشنهاد یکی از رامسری ها مبنی بر تشکیل جلسه مجازی در شبکه اینترنت با حضور مدیران وبسایت ها و وبلاگ های رامسری و انتشار اعلامیه این موضوع، چند تن از عزیزان آمادگی خود را برای شرکت در این جلسه اعلام کردند که بدینوسیله به اطلاع می رساند مقدمات کار برای تشکیل این جلسه در حال انجام است و برای برگزاری هر چه بهتر این جلسه که برای اولین بار تشکیل می گردد لازم است تا شما عزیزان آخرین پیشنهادات خود را برایمان ارسال فرمایید.  

بدیهی است پس از دریافت پیشنهادات از اعضای علاقه مند به شرکت در این جلسه در باره چگونگی برگزاری این برنامه، زمان اجرای برنامه اعلام خواهد شد. 

با تشکر 

رامسرنیوز 

به نمایندگی از طرف شما

نظرات 2 + ارسال نظر
محمدرضا بهرامی شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 14:15

سلام
پیشنهاد می کنم یه محیط کاملا مجزا از سیستم چت مسینجر طراحی بشه
پیشنهاد می کنم اطلاع رسانی شما در این خصوص قوی تر بشه تا همه در جریان امر باشند
پیشنهاد می کنم حدود زمانی این جلسه تقریبا الان اعلام بشه

داریوش فریاد رامسر چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 17:56

سلام خسته نباشی این خوبه که جلسه مجازی بصورت ان لاین در یک روز همه پشت چت روم بشنیند . یه محیط مثل سالن کنفرانس بشه همه در ان جا حضو ر پیدا کنند . من موافقم با این طریق . بشرطی با اسم وبلاک بیایند مثلا خودم فریاد رامسر هستم با ای دی فریاد رامسر بیام بالا تو اتاق گفتگو .
من با دو تا موضوع بروزم موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد